Jednorazowe doładowywanie auta raz na 2-3-6 m-cy, gdzie ładować?

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
VW 0,5 roku temu nie opuścił 10tys, to teraz musi opuścić na auta z początku roku 60tys
Tyle im wyszło z zarzekania się, do rynku trzeba dostosować się.

Ale może przejdźmy do tematu
Jak korzystnie i w łatwy sposób uzupełniać energię na trasie?
 

nabrU

Moderator
A karty Skody PowerPass nie dali. Zazwyczaj na start jest jakiś offer bo ogólnie ich ceny i abo są takie sobie:


Nie wiem jak w PL ale w UK karty VW/Skoda/Cupra/Audi ogarniają sporo operatorów.
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Jak korzystnie i w łatwy sposób uzupełniać energię na trasie?
Korzystne warunki w sieciach opartych o Elocity (np. Noxo, HoryzontEV) ma Chargepoint, to duży amerykański operator stacji ładowania, w Europie głównie roaming. W tych sieciach tanie AC i korzystne DC ale mało stacji. Brak abo, kartę wysyłają za free.
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
A karty Skody PowerPass nie dali. Zazwyczaj na start jest jakiś offer bo ogólnie ich ceny i abo są takie sobie:


Nie wiem jak w PL ale w UK karty VW/Skoda/Cupra/Audi ogarniają sporo operatorów.
twierdzili w salonie skody, że nikt z tego nie korzystnie, drogo mają

Na obecną chwilę szukam czegos po Polsce,
zaintstalowałem apkę ionity, ale nie widzę opcj fv, tylko prywatnie na osobę dane podawałem
Może jest coś co fakturuje netto?
 

nabrU

Moderator
twierdzili w salonie skody, że nikt z tego nie korzystnie, drogo mają

Salon widzę bardzo zaangażowany w elektromobilność :ROFLMAO:

Zainstaluj wiec apkę PowerPass i zamów kartę RFID, to nic nie kosztuje. Jak zainstalujesz apkę, zerknij czy któryś z dwóch płatnych abonamentów nie jest taniej / za darmo na na przykład rok (ja tak miałem w VW). Może się okazać, że masz wtedy w miarę tanio Ionity.
 

viallos

Pionier e-mobilności
leasing na 2 lata 101,47%, Audi 103,5%
A wiadomo jak leasing wyjdzie na warunkach rynkowych
To dowiedz się o warunki tych leasingów i możesz się zdziwić ... a I tak samochody które wnich weźmiesz nie mają podjazdu do Tesli ... a jak jeszcze na dotację to już w ogóle wersja bida. Zastanawiam się czy twoja żona albo ty kiedykolwiek jechaliście Teslą. Proponuję iść do Audi przejechać się Q4 a potem prosto do Tesli. Ja tak np zrobiłem swego czasu z 4 elektrykami: Audi, Ford, Kia, Tesla. Po Tesli już w niczym innym nie chciała siedzieć ... a też się zarzekała.

Co do ładowania.... to polecam tani abo greenway który zwraca się po jednym ładowaniu i do tego nieźle ceny w roamingu ... w tym również krajowy Ionity.
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Używasz różnych aplikacji i jesteś wstanie mieć taniej, używasz np wbudowanego systemu ładowania od grupy VW i masz łatwo ale drożej. Nie można zjeść ciastko i mieć ciastko, tak to działa i tyle.
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
To dowiedz się o warunki tych leasingów i możesz się zdziwić ... a I tak samochody które wnich weźmiesz nie mają podjazdu do Tesli ... a jak jeszcze na dotację to już w ogóle wersja bida. Zastanawiam się czy twoja żona albo ty kiedykolwiek jechaliście Teslą. Proponuję iść do Audi przejechać się Q4 a potem prosto do Tesli. Ja tak np zrobiłem swego czasu z 4 elektrykami: Audi, Ford, Kia, Tesla. Po Tesli już w niczym innym nie chciała siedzieć ... a też się zarzekała.

Co do ładowania.... to polecam tani abo greenway który zwraca się po jednym ładowaniu i do tego nieźle ceny w roamingu ... w tym również krajowy Ionity.
jeździłem teslami, wziołem sobie ze 3h jazd próbnych i to ze 2 razy, tm3 performance napęd cudowny, koledze włosy na łysinie dęba stanęły, ale wnętrze tandetne, to moja opinia, a nie zasłyszana. Auto ma głównie koło domu śmigać więc ma być przyjemnie, a niezimą siadanie na zimnych skórach(nikt nie będzie wcześniej planował tego, że za 15min wsiadam do auta i trzeba podgrzać stołki) przy poprzednim samochodzie już z żoną mówiliśmy, że następne to wszystko tylko nie skóra, a najlepiej alcantara, a w tesli tandetna skóra, zobaczymy w nowej tm3 co włożyli, jak będą demówki to podjadę do Ząbek
Alcantara w elektrykach łapiących się limicie dotacji to pewnie tylko skoda audi VW teraz po obniżkach. BMW nie wiem, nie interesowałem się, nie podobają mi się te ich wyeksponowane grille.
Co do warunków leasingu, był podpisane przed obniżką stóp, na zmiennej stopie, więc realnie wyjdzie jeszcze niżej.

Z kolej co do ładowania to potrzebuje fv firmową,
NA apce Ionity nie widzę takiej opcji, greenway wystawia?
 

inter

Pionier e-mobilności
jeździłem teslami, wziołem sobie ze 3h jazd próbnych i to ze 2 razy, tm3 performance napęd cudowny, koledze włosy na łysinie dęba stanęły, ale wnętrze tandetne, to moja opinia, a nie zasłyszana. Auto ma głównie koło domu śmigać więc ma być przyjemnie, a niezimą siadanie na zimnych skórach(nikt nie będzie wcześniej planował tego, że za 15min wsiadam do auta i trzeba podgrzać stołki) przy poprzednim samochodzie już z żoną mówiliśmy, że następne to wszystko tylko nie skóra, a najlepiej alcantara, a w tesli tandetna skóra, zobaczymy w nowej tm3 co włożyli, jak będą demówki to podjadę do Ząbek
Alcantara w elektrykach łapiących się limicie dotacji to pewnie tylko skoda audi VW teraz po obniżkach. BMW nie wiem, nie interesowałem się, nie podobają mi się te ich wyeksponowane grille.
Co do warunków leasingu, był podpisane przed obniżką stóp, na zmiennej stopie, więc realnie wyjdzie jeszcze niżej.

Z kolej co do ładowania to potrzebuje fv firmową,
NA apce Ionity nie widzę takiej opcji, greenway wystawia?
To się przejedź jak bedzie na demo nową TM3 HL. Pooglądaj filmiki z prezentacji.
Alcantara to też sztuczna skóra, wynaleziona wieki temu, przez japończyka.
 
Top