Korzystne warunki w sieciach opartych o Elocity (np. Noxo, HoryzontEV) ma Chargepoint, to duży amerykański operator stacji ładowania, w Europie głównie roaming. W tych sieciach tanie AC i korzystne DC ale mało stacji. Brak abo, kartę wysyłają za free.Jak korzystnie i w łatwy sposób uzupełniać energię na trasie?
twierdzili w salonie skody, że nikt z tego nie korzystnie, drogo mająA karty Skody PowerPass nie dali. Zazwyczaj na start jest jakiś offer bo ogólnie ich ceny i abo są takie sobie:
Škoda Powerpass iV Card | Škoda UK
Order your Škoda Powerpass iV card today and get access to over 200,000 EV charging points across the UK and Europe. Sign up for Škoda Powerpass!www.skoda.co.uk
Nie wiem jak w PL ale w UK karty VW/Skoda/Cupra/Audi ogarniają sporo operatorów.
twierdzili w salonie skody, że nikt z tego nie korzystnie, drogo mają
To dowiedz się o warunki tych leasingów i możesz się zdziwić ... a I tak samochody które wnich weźmiesz nie mają podjazdu do Tesli ... a jak jeszcze na dotację to już w ogóle wersja bida. Zastanawiam się czy twoja żona albo ty kiedykolwiek jechaliście Teslą. Proponuję iść do Audi przejechać się Q4 a potem prosto do Tesli. Ja tak np zrobiłem swego czasu z 4 elektrykami: Audi, Ford, Kia, Tesla. Po Tesli już w niczym innym nie chciała siedzieć ... a też się zarzekała.leasing na 2 lata 101,47%, Audi 103,5%
A wiadomo jak leasing wyjdzie na warunkach rynkowych
jeździłem teslami, wziołem sobie ze 3h jazd próbnych i to ze 2 razy, tm3 performance napęd cudowny, koledze włosy na łysinie dęba stanęły, ale wnętrze tandetne, to moja opinia, a nie zasłyszana. Auto ma głównie koło domu śmigać więc ma być przyjemnie, a niezimą siadanie na zimnych skórach(nikt nie będzie wcześniej planował tego, że za 15min wsiadam do auta i trzeba podgrzać stołki) przy poprzednim samochodzie już z żoną mówiliśmy, że następne to wszystko tylko nie skóra, a najlepiej alcantara, a w tesli tandetna skóra, zobaczymy w nowej tm3 co włożyli, jak będą demówki to podjadę do ZąbekTo dowiedz się o warunki tych leasingów i możesz się zdziwić ... a I tak samochody które wnich weźmiesz nie mają podjazdu do Tesli ... a jak jeszcze na dotację to już w ogóle wersja bida. Zastanawiam się czy twoja żona albo ty kiedykolwiek jechaliście Teslą. Proponuję iść do Audi przejechać się Q4 a potem prosto do Tesli. Ja tak np zrobiłem swego czasu z 4 elektrykami: Audi, Ford, Kia, Tesla. Po Tesli już w niczym innym nie chciała siedzieć ... a też się zarzekała.
Co do ładowania.... to polecam tani abo greenway który zwraca się po jednym ładowaniu i do tego nieźle ceny w roamingu ... w tym również krajowy Ionity.
To się przejedź jak bedzie na demo nową TM3 HL. Pooglądaj filmiki z prezentacji.jeździłem teslami, wziołem sobie ze 3h jazd próbnych i to ze 2 razy, tm3 performance napęd cudowny, koledze włosy na łysinie dęba stanęły, ale wnętrze tandetne, to moja opinia, a nie zasłyszana. Auto ma głównie koło domu śmigać więc ma być przyjemnie, a niezimą siadanie na zimnych skórach(nikt nie będzie wcześniej planował tego, że za 15min wsiadam do auta i trzeba podgrzać stołki) przy poprzednim samochodzie już z żoną mówiliśmy, że następne to wszystko tylko nie skóra, a najlepiej alcantara, a w tesli tandetna skóra, zobaczymy w nowej tm3 co włożyli, jak będą demówki to podjadę do Ząbek
Alcantara w elektrykach łapiących się limicie dotacji to pewnie tylko skoda audi VW teraz po obniżkach. BMW nie wiem, nie interesowałem się, nie podobają mi się te ich wyeksponowane grille.
Co do warunków leasingu, był podpisane przed obniżką stóp, na zmiennej stopie, więc realnie wyjdzie jeszcze niżej.
Z kolej co do ładowania to potrzebuje fv firmową,
NA apce Ionity nie widzę takiej opcji, greenway wystawia?