Bronek
Pionier e-mobilności
Tak na innym forum posiadacz kilku Zoe i Tesli m3 to badał.. Straty sięgają kilkunastu procent. Ale różnica to kilka. Mówimy o AC.
Rachunek to u mnie jedna strona a druga to rozliczenie i po zmianie nic nie urosło, zaledwie kilka wierszy.
Np http://forum.samochodyelektryczne.org/viewtopic.php?t=3078
No i tu artykulik https://elektrowoz.pl/ladowarki/ada...la-model-3-lr-najgorsza-kia-e-niro-najlepsza/
Ale Świat się zmienia więc mozna by zrobic test. Tesla wydaje sie byc idealna z racji ustawiania parametrów ładowarki.
Ta sama pojemność startu ładowania w podobnej temperaturze i po np podobnym spoczynku auta. I np 5Kw (tak aby przecietne solary wyrobily) i 11 KW.
Licznik na kazdej fazie czy suma? I mozna sie bawić.
Rachunek to u mnie jedna strona a druga to rozliczenie i po zmianie nic nie urosło, zaledwie kilka wierszy.
Np http://forum.samochodyelektryczne.org/viewtopic.php?t=3078
No i tu artykulik https://elektrowoz.pl/ladowarki/ada...la-model-3-lr-najgorsza-kia-e-niro-najlepsza/
Ale Świat się zmienia więc mozna by zrobic test. Tesla wydaje sie byc idealna z racji ustawiania parametrów ładowarki.
Ta sama pojemność startu ładowania w podobnej temperaturze i po np podobnym spoczynku auta. I np 5Kw (tak aby przecietne solary wyrobily) i 11 KW.
Licznik na kazdej fazie czy suma? I mozna sie bawić.
Last edited: