Tesla Model Y, dostawy III kwartał 2023

ypl

Pionier e-mobilności
Marcinku, takie reflinki nie są na forum mile widziane. Poczytaj tutaj:

🤣
 

MarcinEV

Posiadacz elektryka
Sporo aut wyszło z inventory.
Znalazlem takiego newsa
Może to powód obniżek cen (mikrolift, hw4 od q4)?
O ile kolega z YT nie zmyśla 😉
 

inter

Pionier e-mobilności
Sporo aut wyszło z inventory.
Znalazlem takiego newsa
Może to powód obniżek cen (mikrolift, hw4 od q4)?
O ile kolega z YT nie zmyśla 😉
Q4, ale 2024 roku.
 

MarcinEV

Posiadacz elektryka
tę skubnąłem ;)

Ja podobnie. Miałem odbierać w sobotę. Nie wysłali dokumentów 🤯
Niby awaria w TNT...nie ze mną te numery 😡
 

wojtkow

Pionier e-mobilności
Ja odbierałem dzisiaj - miałem wczoraj i też były problemy z TNT. Konkretnie takie, że Tesla zapomniała zaznaczyć dostawę do 9:00, w związku z czym leasing nie zdążył jej zarejestrować.
Ale dzisiaj poszło sprawnie, odbiór bajka, częściowo dzięki mojemu doradcy leasingowemu, który przyjechał wcześniej i ogarnął papiery, sprawdził samochód i nawet załatwił podłączenie do podładowania, więc jak przyjechałem miałem 60% zamiast standardu. Ale Lućmierz zaliczyłem po drodze do Poznania :D
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Ja odbierałem dzisiaj - miałem wczoraj i też były problemy z TNT. Konkretnie takie, że Tesla zapomniała zaznaczyć dostawę do 9:00, w związku z czym leasing nie zdążył jej zarejestrować.
Ale dzisiaj poszło sprawnie, odbiór bajka, częściowo dzięki mojemu doradcy leasingowemu, który przyjechał wcześniej i ogarnął papiery, sprawdził samochód i nawet załatwił podłączenie do podładowania, więc jak przyjechałem miałem 60% zamiast standardu. Ale Lućmierz zaliczyłem po drodze do Poznania :D
No to gratulacje !
Jak sie jechalo ?
 

wojtkow

Pionier e-mobilności
Dziękuję. Na razie bajka, co prawda przez głupotę skasowałem w Lućmierzu cel podróży, więc samochód nie wiedział ile ma się doładować (ja też nie) i ładowałem do 80% ale reszta spoko. Jechałem z normalnymi prędkościami autostradowymi (130-140 km/h) i zasięg mnie jakoś nie uwierał.
Dzisiaj muszę sobie wszystko pokonfigurować, bo wczoraj ogarnąłem tylko ustawienia dla jednego kierowcy (siebie) i tylko Spotify. Dzisiaj muszę dodać żonę, ustawić Wifi itd itp
No i czekam na wizytę elektryka, który sprawdzi mi kable i przygotuje przyłącze dla Wall Connector, bo na razie ładuje tym jednofazowcem i to z obciętym prądem do 7A, bo mój przedłużacz wywala zabezpieczenie (wbudowane) przy 10A (mimo, że w teorii miał tyle obsługiwać, widać ile jest warta chińska teoria).
 

Pepek

Posiadacz elektryka
No i czekam na wizytę elektryka, który sprawdzi mi kable i przygotuje przyłącze dla Wall Connector, bo na razie ładuje tym jednofazowcem i to z obciętym prądem do 7A, bo mój przedłużacz wywala zabezpieczenie (wbudowane) przy 10A (mimo, że w teorii miał tyle obsługiwać, widać ile jest warta chińska teoria).
Z przedłużaczami i ładowaniem aut przy och pomocy to w ogóle trzeba uważać. Nawet gdy porządniejszy i ponoć potrafi coś wytrzymać, to to może być do wytrzymania chwilowo, a przy ładowaniu auta duży prąd płynie zwykle dłuższy czas. Potrafi to czasem przedłużacz mocno nagrzać, co może się źle skończyć. Najlepiej unikać, a jak się nie da, to często monitorować.
 

tygrysm

Fachowiec
Z przedłużaczami i ładowaniem aut przy och pomocy to w ogóle trzeba uważać. Nawet gdy porządniejszy i ponoć potrafi coś wytrzymać, to to może być do wytrzymania chwilowo, a przy ładowaniu auta duży prąd płynie zwykle dłuższy czas. Potrafi to czasem przedłużacz mocno nagrzać, co może się źle skończyć. Najlepiej unikać, a jak się nie da, to często monitorować.
Najlepiej kupić samemu porządny przewód 2,5 mm2 i założyć gniazdo i wtyczkę PCE lub ABL.
 
Top