pmlody
Pionier e-mobilności
Wc3 tylko pokazuje parametry i zbiera ogólna ilość energii. Samo sterowanie jest zawsze z auta.
Wc3 tylko pokazuje parametry i zbiera ogólna ilość energii. Samo sterowanie jest zawsze z auta.
Rozumiem, że to "wystawia" na zewnątrz. Jednak sam w sobie wie dużo więcej niż pokazujeWc3 tylko pokazuje parametry i zbiera ogólna ilość energii. Samo sterowanie jest zawsze z auta.
Ale nie może sterować procesem ładowania. To robi auto. Jedynie może ograniczać maksymalny prąd, jaki oddaje na złącze.Rozumiem, że to "wystawia" na zewnątrz. Jednak sam w sobie wie dużo więcej niż pokazuje.
Miałem ten błąd. Wymieniają wiązkę przewodów do gniazda ładowania przy naprawie. Ugaduj się na rano bo po wymianie jeszcze będą cię trzymać ze 3 czy 4 godziny aż coś tam wyschnie, jakiś klej czy silikon. Bynajmniej u mnie tak było ale do końca nie wypytywałem bo to w Berlinie robiłem. Po naprawie już się nie pojawił ten komunikat. Przy okazji zrobili coś tam jeszcze z własnej inicjatywy.Wyskakuje mi ostatnio dziwny błąd ładowania DC. Podjechałem dziś pod kaufland, podpiąłem AC i poszedłem na zakupy. Wracam a tu na wyświetlaczu takie coś jak na zdjęciu. Jakieś 2 tygodnie temu to samo było pod Lidlem. Co ciekawe parę ładowań na SuC odbyło się bez problemu, podobnie próba na Greenway. Spotkał się ktoś z takim błędem?
Dość szybko. Kiedyś czekałem do 100% i było wyświetlone Kalibrowanie. Nie wiedziałem kiedy mam skończyć, a na fakturze zobaczyłem opłatę za parkowanie po naładowaniu do pełna.Po ilu minutach na Superchargerze zaczyna być naliczana opłata za pozostawienie auta na ładowarce? W Trzebownisku Supercharger stoi pod basenem – dla mnie super opcja, akurat zabiorę dzieciaki i auto naładowane. Tylko że zejdzie mi jakieś 1h15 a ładowanie nawet do 100% to 40 minut.
Ale mi nie chodziło o możliwość regulacji prądu ładowania, raczej miałem na myśli stan naładowania akumulatora. No bo jeśli WC3 potrafi z auta wyciągnąć VIN, to i pewnie coś więcej też mógłby.Ale nie może sterować procesem ładowania. To robi auto. Jedynie może ograniczać maksymalny prąd, jaki oddaje na złącze.