Coś na długie dojazdy do pracy na rok lub dwa

Guest1

Nowy na Forum
Cześć wszystkim, sprzedałem ostatnio mojego gruza i zamiast diesla rozważam elektryka. Niestety jestem dość zielony w tym temacie, więc proszę o pomoc w wyborze przy założeniach jak poniżej:

- auto będzie na rok, może 2, potem zmiana na następne, tak żeby za dużo nie stracić przy odsprzedaży
- brak problemu z odsprzedażą po zrobieniu 30 tysięcy km/rok
- zasięg 180 km nawet polską zimę to niezbędne minimum żeby wrócić do domu bez podładowania na miejscu
- ładowanie z siły (dom, praca)
- planuję używać też ładowarki przy Lidlu (AC: Typ2, DC: CHAdeMO, CCS)
- mam do pracy 80 droga ekspresową, jazda 100-110km/h i na miejscu może mógłbym się podładować z siły, a czasem właśnie pod Lidlem, ale pewnie nie zawsze będzie mi się chciało kwitnąć pod marketem.
- parkowanie pod chmurką cały rok.

Budżet ok. 90k.

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Michal

Moderator
Zadzwoniłem na wskazany numer i poprosiłem o zaprzestanie spamu - udało się. Moim zdaniem użytkownik do zbanowania.

krzyss

Pionier e-mobilności
Mamy z szybkim odbiorem toyotę BZ4X w dobrej wersji premiere edition 4x4 w cenie około 314 000 zł. Jeśli byłby Pan zainteresowany tym egzemplarzem bądź innym proszę o kontakt.
Pozdrawiam
Walczak Jakub
Specjalista ds. Sprzedaży
721 210 560
[email protected]
Przeciez ta toyota to smiech na sali :)
I to za takie pieniadze ???

pmlody

Pionier e-mobilności
Przeciez ta toyota to smiech na sali :)
I to za takie pieniadze ???
Nie śmiej się. Za 3 lata, jak wprowadza 8 modeli z bateriami solid state, podbija rynek. 😄

krzyss

Pionier e-mobilności
Ja miałem podobny budżet i podobny dylemat. Padło na Opla Ampera-e, którego jedyną wadą jest ładowarka jednofazowa 32A. Zasięg ponad 350 km, akcja serwisowa z wymianą baterii. Jestem zadowolony. :)
Wymienili Ci w Polsce ta baterie na nowa ?

krzyss

Pionier e-mobilności
Czekam na produkcję tej baterii. Ludziom wymieniają w serwisach w całym kraju.
Czyli czekasz juz dwa lata ?