Kona Electric w praktyce

PCtank

Zadomawiam się
Co jak co, ale Kony w żaden sposób do Tesli nie da się równać. Jedyne co ma lepsze to jakość poskładania i może dostępność serwisu. Reszta to przepaść technologiczna. Jakość zawieszania, właściwości jezdne, sterowność, itd…
Aż się tak nie znam na zawieszeniu i ogólnie na motoryzacji, więc być może nie kolą mi w oczy takie rzeczy. Obstawiam, że dużo ma tak takich przeciętnych użytkowników jak ja.

Tak jak wspomniałem w warunkach moich czyli brak serwisu niestety Tesla odpada.
Mimo, że zachętą jest tanie ładowanie na Superchargerach, bez jakiś zabaw z różnymi firmami, kartami jakimiś abonamentami, bo to jest jakieś akurat nieporozumienie w całej elektromobilności.
I widzę że już w parunastuch miejscach są te Superchargery (bez północy Polski), ale nie mam pojęcia jakie mają obłożenie.
 

PaRa

Zadomawiam się
Czy mam się bać kupując auto z grudnia 2019 ? Wersja 39kWh Premium, przebieg 30 tyś. , jest historia serwisowa, Polski salon, auto po skończonej umówię leasingu. To będzie 2 auto w domu.
 

PaRa

Zadomawiam się
Żona będzie nim podróżować do pracy ( buspas w Piasecznie ) około 80 km, jest garaż i fotowoltaika z nadprodukcją. Nie miałem elektryka i dlatego takie pytanie, na nowy mnie nie stać a trochę obawiam się używanego.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Nie obawiaj się auta, tylko złodziei. Zainwestuj w zabezpieczenie antykradzieżowe i ciesz się autem. Dobry wybór.
 

Norbert

Posiadacz elektryka
Żona będzie nim podróżować do pracy ( buspas w Piasecznie ) około 80 km, jest garaż i fotowoltaika z nadprodukcją. Nie miałem elektryka i dlatego takie pytanie, na nowy mnie nie stać a trochę obawiam się używanego.
To jest zwykłe auto ze zmienionym napędem.
Osobiście brałbym z większą baterią jeśli budżet pozwala, bo wtedy spokojnie można to auto wykorzystać na dłuższe, a nawet bardzo długie trasy.
Ważna rzecz, auto wygląda na wysokie, ale z uwagi na to, że to przeróbka auta "spalinowego" to niestety bateria wisi dosyć nisko, trzeba uważasz aby nie zawadzić :)
 
Top