No i mamy typowy przykład hejtu na niemieckiego producenta, że niby czegoś nie podaje a prawda jest zupełnie inna. Właśnie potwierdziłeś tezę @RedooBMW jak zwykle nie podaje informacji kompletnej w swoich ogłoszeniach. W żadnym ogłoszeniu, u żadnego dealera nie ma info o jednym z najważniejszych parametrów, pojemność baterii(pewnie centrala im zakazała). Tylko kod wersji m30, m40, m50. Podejrzewam, że dają malutkie baterie i nie ma czym chwalić się, bo klient odrazu na starcie ich zdyskwalifikuje., tak samo z szybkością ładowania. Typowa kłamliwa polityka niemieckich koncernów, tak samo jak oszukiwali na emisji spalin, teraz starają się nie doinfomować klientów, że maja pewnie mizerną baterię, i cieniutki zasięg.
Merc tak samo.
Żaden producent nie podaje najważniejszego parametru, czyli krzywej ładowania, co najwyżej podadzą czas ładowania 10-80% lub 20-80%. Informacja że jakieś BMW ładuje się z mocą 205Kw a Tesla 250kW nie za wiele nam mówi, bo w praktyce ładowanie 10-80% w i4 40 może być szybsze niż w TM3 LR. Tak samo szybkość ładowania nie powie nam jak szybkie jest auto w trasie. Najszybciej ładujące się auto (Xpeng G9), uzyskujące średnią ładowania 201kW w przedziale 10-80% nie zeszło poniżej 10h w teście 1000km