Tutaj nie dyskutuje się o BMW, bo to forum Tesli

  • Thread starter Konto skasowane na życzenie 2023/11/09
  • Start date
  • Tags
    None

Beep21

Posiadacz elektryka
Przesadzasz z tymi teoriami. Mazda owszem, ma baterię jak w Melexie, ale u pozostałych wymienionych jest minimum około 64-65 netto. Ogłoszeniem na Otomoto zarządza dealer, a tam często mają żadne pojęcie o sprzedwanych elektrykach. Jak taki to wielki wysiłek wejść na stronę producenta to gratuluję. Opierać się w tym wypadku na Otomoto, niezależnie od producenta, to nie najlepsza opcja. Często straszne farmazony tam wypisują, podając pojemność baterii jako jej moc i tym podobne kwiatki. A spróbuj zapytać w salonie o rodzaj ładowarki AC, zalecane przedziały ładowania, tryby rekuperacji itd. Sprzedawca zacznie się pocić i szybko klikać na... stronie producenta. Tak samo było jak pytałem o Enyaqa, cennik również był tam tylko punktem wyjścia.

Co do samego BMW, czyli meritum tematu, to kiedyś zastanawiałem się nad iX3. Wybrałem jednak Teslę. Jakiś czas temu pomyślałem, a co tam, może warto sprawdzić czy warto dopłacić do takiego i4 jak przyjdzie czas wymiany Tesli. Udałem się do salonu, porozmawiałem sobie z wymuskanym sprzedawcą o modelu i możliwości jazdy próbnej, po czym zostałem kompletnie olany. Zero kontaktu. Brak odpowiednich metek na ubraniu, nieodpowiednia fryzura? Nie wiem. Zadzwonili niedawno zapraszając na dni otwarte, ale podziękowałem. Obsługa strasznie nadęta i nawet ładne panie na recepcji tego nie naprawią. Do tego jeśli teraz poniżej 300 k są praktycznie same i4 w wersji 35, to nawet jeśli jest to bardzo dobry samochód raczej nie jest opcja dla mnie, za mała bateria.

Na to że dużo się na tym forum pisze o Tesli nie ma co się obrażać. Czysta arytmetyka. BMW, może poza i3, jeździ mało, Tesli mnóstwo, stąd wszędzie te przebrzydłe fanboje 😜
Spoko ja na jeździe próbnej byłem w dresie bo wstąpiłem w sumie przypadkiem, do tego tak się złożyło że jestem łysy, więc typowy klient, ale na nastoletnie BMW :D Natomiast handlowiec nie miał problemu żeby ze mną pogadać, sam podbił i potem dzwonił jak się podobało itd. W sumie dużo zależy na kogo trafisz, jak ktoś lubi swoją robotę to będzie o klienta dbał.
 

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Spoko ja na jeździe próbnej byłem w dresie bo wstąpiłem w sumie przypadkiem, do tego tak się złożyło że jestem łysy, więc typowy klient, ale na nastoletnie BMW :D Natomiast handlowiec nie miał problemu żeby ze mną pogadać, sam podbił i potem dzwonił jak się podobało itd. W sumie dużo zależy na kogo trafisz, jak ktoś lubi swoją robotę to będzie o klienta dbał.
No to do Dobrzańskiego w Krakowie z pewnością już nie zawitam.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Do dowolnego dealera działającego na terenie naszego kraju.
W tesli, czy kia sprawdzam na stronie, jak to w 21 wieku, tu rozumiem, że mam faxem do Niemców wysłać?
 

Beep21

Posiadacz elektryka
Dobra, nie zamierzam z Tobą dyskutować na ten temat bo nie wiem co próbujesz osiągnąć, wszystko już tu zostało napisane. Jeśli żyjesz w czasach faxów, wysyłaj faxem, możesz nawet gołębiem, nikt nie zabrania. BTW. Cena z konfiguratora KIA to też nie jest cena jaką zapłacisz za auto. Tak samo cena ze strony tesli w sporej ilości przypadków też nie oznacza ceny jaką zapłacisz za auto bo są opcje na rabaty
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Próbuję zrozumieć, dlaczego cena na stronie nie jest cena auta, bo muszę wysyłać fax do dealera, żeby poznać cenę.
Wysłałem zapytanie do dealera.
Cena zkonfiguratora kia jest cena za auto. Rabat jaki dostaniesz to kilka procent, pomijalne. W tesli to samo.
 

Beep21

Posiadacz elektryka

pmlody

Pionier e-mobilności
Zostało to dokładnie wytłumaczone wyżej np. tutaj - https://forum.elektrowoz.pl/threads/tutaj-nie-dyskutuje-sie-o-bmw-bo-to-forum-tesli.5291/post-124075. Jeśli chcesz zapłacić cenę ze strony to nikt nie zabrania. Tesla nie ma dealerów, ba nie ma nawet salonów jako takich, kupujesz bezpośrednio od nich. Rabaty w Kia jak interesowałem się autem to wcale nie było pomijalne kilka procent tylko conajmniej kilkanaście tysięcy zł.
No jednak nie, bo nikt mi nie napisal ile tych % standardowego rabatu jest.
W kia, jak szukałem auta w 2022 roku, nie było rabatów wcale. Nawet kilkanaście tysięcy to drobne, bo w takim bmw żeby cokolwiek mieć, nabiło mi prawie 50k ponad cenę bazową. A całość to 352kpln.
Czekam na kontakt ze strony bmw, napisze ile procent standardowego rabatu dają.
 
Top