Jakie "też"? BMW jasno pokazuje brutto/netto w konfiguratorze. Podobnie Porsche i Audi. Merc chyba tylko netto.
Przeglądam oferty na otomoto od 0,5 roku regularnie. BMW, Porsche, Merc, Mazda nigdy nie podało pojemności baterii w ogłoszeniu, pewnie mają zakaz z centrali żeby tego nie robili, bo auta za takie pieniądze, a bateria jak w małym tanim wózku. Nie wiem nigdy tego nie sprawdziłem, nie będę tańczył jak mi grają.
Kia, Hyundaj, WV, skoda, francuzi wszystko elegancko podają. Kupiłem Enyaqa, teraz zamierzam kupić EQ4. Jadę do salonu na podstawie ofert z otomoto. Ci co maja auta na stoku chcą ich pozbyć się i to są najlepsze ceny. Co do tesli, to nie podoba mi się jakość tapicerki, Y nie podoba mię si wizualnie, a żona nawet nie chce na to patrzeć, zarówno w środku jak i na zewnątrz.
To wina Otomoto, bo nie jest przygotowane do sprzedaży elektryków. Jak poprawią formularz ogłoszenia aby bardziej pasował parametrami do EV to będzie OK
wejdź na otomoto, na jakiekolwiek ogłoszenia wv, skody, kia, francuzów, tam wszystko w formularzu jest podane
Merc, Bmw, Mazda nigdy w żadnym modelu nie podało takich info na otomoto
Przecież masz tam napisane, że to wersja M50. A w konfiguratorze BMW masz wprost napisane, że taka wersja ma dostępny tylko jeden akumulator i jest podana pojemność akumulatora. BMW w żaden sposób nie odpowiada za filtry w otomoto.
Nie każdy karnie chce chodzić jak bmw sobie tego życzy. Wchodzić na ich strony przebijać się przez pod strony, akceptować i cookie, i ogólnie przeglądać ich całą ofertę bo pewnie tak to jest skonstruowane.
Nie pisze tego jako wielki przeciwnik bmw, bo do tej pory sam jeżdżę 5tką w dieslu.
Jak pisałem wyżej jestem nie pokorny i ze względów ideologicznych nie dam soba pomiatać koncernom