Tutaj nie dyskutuje się o BMW, bo to forum Tesli

  • Thread starter Konto skasowane na życzenie 2023/11/09
  • Start date
  • Tags
    None

Beep21

Posiadacz elektryka
Tak. Wolę od razu niższą cenę w cenniku. To jest tak proste.
Swoją drogą - próbowałeś robić tak jak piszesz? Bo mnie się zdarzyło dwa razy i dwa razy odpowiedź była na zasadzie "zapraszamy do kontaktu z naszymi super-sprzedawcami pod numerem telefonu blablabla lub osobiście w salonie w Koziej Wólce".
Tak próbowałem, masz screeny stronę-dwie wcześniej. Dostałem normalne odpowiedzi z ofertami
 
Last edited:

Beep21

Posiadacz elektryka
To ile tego rabatu w BMW można uhandlować - mówimy o 10-20-30%? A są może stockowe auta z rabatami gdzieś (tak jak ostatnio Audi wrzuciło)?
Część jest już na otomoto z rabatami, z podaną pod tytułem ceną przed rabatem
 

vwir

Pionier e-mobilności
Żebyś zrozumiał o czym mówimy: gdy kupiłem auto to nie było rabatów. Po prostu cena była jaka była. Była niska, wiele osób było zaskoczonych, gdy im mówiłem ile kosztuje Mach-E. Dealerzy mieli kategoryczny zakaz robienia jakichkolwiek rabatów. W porównywalnej konfiguracji Mach-E kosztował podobnie lub mniej niż TM3.
Potem Ford poszedł w kierunku: zróbmy wysokie ceny i pozwólmy na rabaty. No zgadnij, w której wersji auta są tańsze (oczywiście po rabatach). Przez możliwy do osiągnięcia rabat rozumiem ceny na otomoto (po rabacie).
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
MSRP(Manufacturers Suggested Retail Price)
A jak chcesz kupić to pisz priv :ROFLMAO:

Jesli sklep jest producenta to zawsze ma taką cenę. Jeśli chce sie mieć dużą sieć dystrybucyjną to ta sieć może sprzedawac taniej jeśli chce. inna sprawa że w motoryzacji kazdy nie wywiesza tej ceny tylko trzeba wysłać zapytanie i z uwagi że to nie jest sprzedaż masowa to każde zmwóienie można osobno negocjować. Jak ktos ma salon taniej lokazliacji i sprawnie działajacy to może sprzedawac taniej bo mniejsza marża wystarczy do funkcjonowania.

Ja tam do BMW nic nie mam, mam kuzyna co jest zafascynowany, jeszcze sie waha nad elektrykiem ale pewnie wybierze BMW, chociaż to się dopiero okaże:)
 

Beep21

Posiadacz elektryka
Ale ja nie napisałem nigdzie, że podejście z jedną stałą ceną, bez żadnych rabatów jest złe, w jednym z pierwszych postów w tej dyskusji napisałem nawet że takie rabatowanie i losowanie ceny nie jest właściwe. Chciałbym żeby cena była po prostu niska, ale to teraz tak nie działa, dlatego szuka się dealera który da najniższą cenę. W całej dyskusji chodzi mi o to że tak to teraz wygląda na tym świecie, nic na to nie poradzę. Mam nie kupić auta które mi się podoba bo dealer ma politykę rabatów? Tak to niczego bym nie kupił.
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
Jakie "też"? BMW jasno pokazuje brutto/netto w konfiguratorze. Podobnie Porsche i Audi. Merc chyba tylko netto.
Przeglądam oferty na otomoto od 0,5 roku regularnie. BMW, Porsche, Merc, Mazda nigdy nie podało pojemności baterii w ogłoszeniu, pewnie mają zakaz z centrali żeby tego nie robili, bo auta za takie pieniądze, a bateria jak w małym tanim wózku. Nie wiem nigdy tego nie sprawdziłem, nie będę tańczył jak mi grają.
Kia, Hyundaj, WV, skoda, francuzi wszystko elegancko podają. Kupiłem Enyaqa, teraz zamierzam kupić EQ4. Jadę do salonu na podstawie ofert z otomoto. Ci co maja auta na stoku chcą ich pozbyć się i to są najlepsze ceny. Co do tesli, to nie podoba mi się jakość tapicerki, Y nie podoba mię si wizualnie, a żona nawet nie chce na to patrzeć, zarówno w środku jak i na zewnątrz.
To wina Otomoto, bo nie jest przygotowane do sprzedaży elektryków. Jak poprawią formularz ogłoszenia aby bardziej pasował parametrami do EV to będzie OK
wejdź na otomoto, na jakiekolwiek ogłoszenia wv, skody, kia, francuzów, tam wszystko w formularzu jest podane
Merc, Bmw, Mazda nigdy w żadnym modelu nie podało takich info na otomoto
Przecież masz tam napisane, że to wersja M50. A w konfiguratorze BMW masz wprost napisane, że taka wersja ma dostępny tylko jeden akumulator i jest podana pojemność akumulatora. BMW w żaden sposób nie odpowiada za filtry w otomoto.
Nie każdy karnie chce chodzić jak bmw sobie tego życzy. Wchodzić na ich strony przebijać się przez pod strony, akceptować i cookie, i ogólnie przeglądać ich całą ofertę bo pewnie tak to jest skonstruowane.
Nie pisze tego jako wielki przeciwnik bmw, bo do tej pory sam jeżdżę 5tką w dieslu.
Jak pisałem wyżej jestem nie pokorny i ze względów ideologicznych nie dam soba pomiatać koncernom
 

vwir

Pionier e-mobilności
Nie każdy karnie chce chodzić jak bmw sobie tego życzy. Wchodzić na ich strony przebijać się przez pod strony, akceptować i cookie, i ogólnie przeglądać ich całą ofertę bo pewnie tak to jest skonstruowane.
Nie pisze tego jako wielki przeciwnik bmw, bo do tej pory sam jeżdżę 5tką w dieslu.
Jak pisałem wyżej jestem nie pokorny i ze względów ideologicznych nie dam soba pomiatać koncernom
Chwila... Potencjalnie chcesz kupić BMW ale masz problem z tym żeby wejść na stronę BMW żeby sprawdzić specyfikację auta które chcesz kupić?
 
Top