Zachęcają do likwidacji strefy czystego transportu

elektryk

Pionier e-mobilności

Artykuł opisuje zbieranie podpisów i linkuje do zbierania podpisów pomimo, że zbiórkę podpisów organizuje Konfederacja. Co ciekawe portal jest utrzymywany głównie ze środków miasta Krakowa, nie jest niezależny.
 

Lupus

Posiadacz elektryka
Ciekawy dysonans. Raz mówimy, że SCT będzie miało ogromny efekt, a innym razem, że dotknie znikomej liczby aut. To jak w końcu? :)

Badanie pokazało, że aut które tych wymogów nie spełniały w grudniu 2021 r. było w ruchu ulicznym 21,4 proc.
https://smoglab.pl/pierwsza-strefa-czystego-transportu-kogo-ostatecznie-obejmie/

Myślę, że protest przeciwko SCT ma przede wszystkim charakter mocno propagandowy, bowiem zaplanowane od przyszłego roku zmiany dotyczą dwóch procent najstarszych pojazdów.
https://gazetakrakowska.pl/krakow-n...owoluja-sie-na-uchwale-sejmiku/ar/c1-18069977
 

elektryk

Pionier e-mobilności

Lupus

Posiadacz elektryka
No właśnie o to chodzi. Kiedy trzeba pokazać jak powietrze się poprawi, to mówimy że zniknie 20% aut.
A kiedy trzeba się zwrócić do sceptyków, to cytujemy tylko normy przejściowe, że "to tylko 2%" itp.
 
Last edited:

elektryk

Pionier e-mobilności
No właśnie o to chodzi. Jak chcemy pokazać jak powietrze się poprawi, to wychodzi że skasujemy 20% aut.
Ale jak trzeba załagodzić protestujących, to cytujemy tylko przejściowe normy, 2% itp.
Za dwa i pół roku to już nie będzie 20% tylko mniej, ludzie widzą co się dzieje w innych miastach np. za granicą i pozbywają się starych Diesli.
 

Lupus

Posiadacz elektryka
Ale w dwa lata z 20% nie zrobi się 2%.

Za każdym razem kiedy ktoś przekonywał że "SCT nie jest takie złe jak ludzie je rysują" to zawsze cytował tylko normy przejściowe, albo tylko auta zarejestrowane w Krakowie :) W tym wątku to się zdarzyło kilka razy.
 
Last edited:

elektryk

Pionier e-mobilności
Ale w dwa lata z 20% nie zrobi się 2%.

Za każdym razem kiedy ktoś przekonywał że "SCT nie jest takie złe jak ludzie je rysują" to zawsze cytował tylko normy przejściowe, albo tylko auta zarejestrowane w Krakowie :) W tym wątku to się zdarzyło kilka razy.
Na zachodzie te stare Diesle nie będą mogły wjeżdzać do miast, to idźmy w kontrę i zróbmy kampanię promocyjną Krakowa - że u nas można truć, przyjeżdżajcie!
 

Lupus

Posiadacz elektryka
Na zachodzie te stare Diesle nie będą mogły wjeżdzać do miast, to idźmy w kontrę i zróbmy kampanię promocyjną Krakowa - że u nas można truć, przyjeżdżajcie!
Jaki jest związek między wytykaniem wybiórczego przytaczania informacji a promowaniem trucia?
 
Last edited:

nnnnn

Pionier e-mobilności
Dziś miałem rozmowę z kolega z pracy, który użytkuje dwa diesle. Do niedawna dojeżdżał z Libiąża do Krakowa (obecnie mieszka w Krakowie), więc były to optymalnie ekonomiczne auta. Wywiązała się dyskusja o SCT i on pomimo posiadania tych aut (jedno z 2006 roku czyli EURO 3) cieszy się z SCT, i nie popiera protestu przeciwników. Jak to określił, będzie miał powód żeby wymienić stare auto, którego dotychczas było mu szkoda sprzedać bo jeździ nim już 14lat bez większych komplikacji. Także nie wszyscy fani diesla są przeciwko SCT.
 
Top