ëC4 - wrażenia na gorąco po pierwszym tygodniu jazdy...

Halczyn

Zadomawiam się
W wersji feel pack , ktora odbylem jazde probna byl manual
 

p0li

Pionier e-mobilności
W wersji feel pack , ktora odbylem jazde probna byl manual
@solik napisal że w najwyżsej wersji nie ma elektryki foteli - najwyższą wersją jest Shine i ma elektryczny fotel kierowcy (pasażera jest manualny) ale oba mają elektrycznie regulowaną poduszkę lędźwiową z funkcją masażu
ytcp to do feel pack elektryka foteli była jako opcja - ale uciąć sobie nie dam
 

Halczyn

Zadomawiam się
Troche krytycznie, ale wydaje sie mowic sensownie. Leaf 30 kwh palil mi ok 25-27 kwh/100 w ostra zime. Ciekawe ile pokazywal Pertynowi komputer pokladowy
edit: link ,
 
Last edited:

solik

Pionier e-mobilności
Nie wkleiles zadnego linku ale domyslam sie ze chodzi o test Pertyna. Ja bym go odpuscil gdyz jest uprzedzony z gory do elektrykow i daje sie to odczuc w kazdym filmie zwiazanym z elektrykami.

--

Obejrzalem, tak jak myslalem - to samo co przy innych elektrykach, wyszukuje na sile wady i podsumowanie, ze EV nie maja sensu. Co do warunkow pogodowych - mieszkajac w Krakowie nie przypominam sobie kiedy w zimie byly nieodsniezone ulice takze argument z tym napedem na przod i silnikiem elektrycznym ze "nie da sie jezdzic" jest na sile wybrany i podciagniety do kwadratu ku uciesze komentujacych pod jego filmami na YT. Dzis przecietna spalinowka 1.2l 3 cylindrowa ma po 260nm momentu obrotowego (chyba tyle co to eC4 wlasnie) i tez "zamieli" jesli sie tego chce.

Jak ktos mieszka w ciezszych warunkach gdzie w zimie nie jezdza piaskarki czyli jakies tereny gorzyste czy cos to wiadomo ze tutaj zalecany naped AWD.
 
Last edited:

vwir

Pionier e-mobilności
O Mach-E też się pozytywnie wyrażał. Ale na koniec filmu oczywiście pojechał klasykami w stylu prąd z węgla czy coś podobnego (już nie pamiętam dokładnie).
 

Cav

Pionier e-mobilności
Zależy kiedy tak mówił.
Może w pewnym momencie mu się wajcha przestawiła, albo dostał dobrą ofertę od koncernów paliwowych......
 
Top