Nie wkleiles zadnego linku ale domyslam sie ze chodzi o test Pertyna. Ja bym go odpuscil gdyz jest uprzedzony z gory do elektrykow i daje sie to odczuc w kazdym filmie zwiazanym z elektrykami.
--
Obejrzalem, tak jak myslalem - to samo co przy innych elektrykach, wyszukuje na sile wady i podsumowanie, ze EV nie maja sensu. Co do warunkow pogodowych - mieszkajac w Krakowie nie przypominam sobie kiedy w zimie byly nieodsniezone ulice takze argument z tym napedem na przod i silnikiem elektrycznym ze "nie da sie jezdzic" jest na sile wybrany i podciagniety do kwadratu ku uciesze komentujacych pod jego filmami na YT. Dzis przecietna spalinowka 1.2l 3 cylindrowa ma po 260nm momentu obrotowego (chyba tyle co to eC4 wlasnie) i tez "zamieli" jesli sie tego chce.
Jak ktos mieszka w ciezszych warunkach gdzie w zimie nie jezdza piaskarki czyli jakies tereny gorzyste czy cos to wiadomo ze tutaj zalecany naped AWD.