ëC4 - wrażenia na gorąco po pierwszym tygodniu jazdy...

vwir

Pionier e-mobilności
No właśnie ten elektroniczny pikacz zakleiłem. Taki element pikający najczęściej jest w obudowie i obudowa ma w jego miejscu nacięcia, żeby go było lepiej słychać. Właśnie to zakliłem i po temacie. Jest dużo cichszy. Gorzej jeśli ten sam element jest używany też do innych piknięć (na przykład sygnalizacja nie zapiętych pasów). One też wtedy będą cichsze.
 

solik

Pionier e-mobilności
Jutro bede mial okazje jezdzic e-C4, jestem ciekaw tego zawieszenia. Bede porownywal bezposrednio do MX30 chociaz cenowo Mazda wygrywa w Polsce..

Jak chcesz miec wskaznik baterii procentowy to podepnij do auta kabel do ladowania ale nie wpinaj go w ladowarke.. Bjorn pokazywal ten sposob w DS3 e-tense a to blizniacze auta.
 

p0li

Pionier e-mobilności
Jak chcesz miec wskaznik baterii procentowy to podepnij do auta kabel do ladowania ale nie wpinaj go w ladowarke.. Bjorn pokazywal ten sposob w DS3 e-tense a to blizniacze auta.
znam ten sposob ale ciezko sie tak jezdzi :)
 

solik

Pionier e-mobilności
Nietety znajac grupe PSA wskaznika % juz nie dodadza w ramach aktualizacji.. moze w kolejnej generacji..

Jestes pewny ze ma autoholda? Jak wcisniesz hamulec i puscisz to stoi samochod? Na zdjeciach nie widze tego guzika nigdzie, to samo z elektryka fotela kierowcy - nawet w najwyzszej wersji jest manualna regulacja.
 
Last edited:

solik

Pionier e-mobilności
Jezdzilem eC4, bardzo przyjemny samochod.

Dobrze wyciszony, nie czuc ze sie jedzie 100 km/h tam gdzie sie nie powinno, dziury wybiera jak latajacy dywan, dobra izolacja kierowcy od otoczenia.. jednak:

1) fotel nawet w najwyzszej wersji jest regulowany manualnie
2) autoholdu nie ma

byc moze w kraju gdzie mieszkasz sa inne specyfikacje a polski importer przycial wyposazenie, nie wiem.

Kwestia ceny, nie wiem na ile beda skorzy do negocjacji. No i to segment C a nie B jak e-2008 czy e-tense. Powyzej 320 km w miescie mysle ze spokojnie.
 

Halczyn

Zadomawiam się
Z ciekawosci odbylem jazde probna e-c4, majac porownanie do leafa ktorym jezdzilem prawie rok, i3 korzystajac z Innogy i obecna spalinowke 2.0l 150km Cytryna wydaje sie byc po prostu wolna. Ale nadal rozwazam ja na swojej liscie zakupowej, bo niezle wyposazona, fajnie wyglada no i bateria 50.
 

solik

Pionier e-mobilności
Ja mam jako glowne 400km v6 wiec w elektryku chce sie wyciszyc i uspokoic :D wrazenie tez jest inne bo auto nie wyrywa i jest dobrze wyciszone, w Zoe wydaje sie ze predkosc szalona a do 100 ma tez 9-10s z tym ze jest slabo wyciszone i szybko szum sie pojawia stad takie wrazenie wg mnie

a no i i3 i bmw maja rwd, zoe tez.. rwd inaczej przyspiesza, fwd inaczej
 

Halczyn

Zadomawiam się
@p0li w cytrynie mozesz z poziomu apki wlaczyc grzanie, klime, podejrzeć ladowanie itp?
 

p0li

Pionier e-mobilności
1) fotel nawet w najwyzszej wersji jest regulowany manualnie
nie sądzę żeby na polskę yła robiona jakaś bieda-wersja, w mojej cytrynce jest elektryczna regulacja łacznie z poduszką lędźwiową, którą można także ustawić w tryb masażu
 
Top