Nowy cennik greenway -12.2023

Pepek

Posiadacz elektryka
No też tak to uznaję, wspomniałem to, bo Lućmierz wiadomo potrafi dać u mnie 170kW, ale to tylko2-3 minuty, potem spada, więc na pewno to nie rekompensuje czasu straconego na dojazd tam.
Dodatkowa zaleta tego GW przy KFC to fakt, że tam na każdą stację (a są aż 3x200kW) jest tylko jedno złącze, więc nie mamy tam dzielenia mocy.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Ja ladowalem na ionity (roaming GW, abo 35zl). zamiast na SuC w ciechocinku ostatnio… bo ionity czas dojazdy 1minuta, ciechocinek znow 10-15minut w obie strony, i zajete trzy stanowiska wiec szybkosc 60kW… nawet sie wczoraj kolejka zrobila.
 

Attachments

  • IMG_0299.png
    IMG_0299.png
    396,9 KB · Liczba wyświetleń: 22

cooler

Pionier e-mobilności
Ja ladowalem na ionity (roaming GW, abo 35zl). zamiast na SuC w ciechocinku ostatnio… bo ionity czas dojazdy 1minuta, ciechocinek znow 10-15minut w obie strony, i zajete trzy stanowiska wiec szybkosc 60kW… nawet sie wczoraj kolejka zrobila.
Niestety, są te SC w pl ale nie tam gdzie są potrzebne. GW już lepiej z lokalizacją, więc nawet bez abonamentu raz na jakiś czas można się naładować. Ale coraz bardziej przypominają monopol.
 

Pepek

Posiadacz elektryka
Ja ladowalem na ionity (roaming GW, abo 35zl). zamiast na SuC w ciechocinku ostatnio… bo ionity czas dojazdy 1minuta, ciechocinek znow 10-15minut w obie strony, i zajete trzy stanowiska wiec szybkosc 60kW… nawet sie wczoraj kolejka zrobil
Patrząc na fotkę to był MOP na A2, to nie bardzo mi pasuje do porównywania z SuC Ciechocinek, dzieli je >170km ;)
Ionity najbliżej Ciechocinka to chyba MOP Olsze, co też mi nie pasuje jak jadę, bo to 100km różnicy i dla mnie to jak ruszam z domu, to za blisko, a jak wracam to za daleko od Łodzi i też nie ma sensu.
 

Pepek

Posiadacz elektryka
Najszybszą opcją jechac 85km/h za tirami i dojechac na raz do celu
"Najszybszą" :p
A poważniej - testowałem u siebie (trasa ~500km głównie A1, latem) raz wersję jadąc ~110km/h na 1 ładowanie (GW na MOP-ie) i jadąc ~140km/h na 2 ładowania - opcja na 2 ładowania (1 z nich to SuC Ciechocinek, drugie GW na MOP-ie przy A1) - opcja na 2 ładowania wyszła ~30 minut szybciej.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Patrząc na fotkę to był MOP na A2, to nie bardzo mi pasuje do porównywania z SuC Ciechocinek, dzieli je >170km ;)
Ionity najbliżej Ciechocinka to chyba MOP Olsze, co też mi nie pasuje jak jadę, bo to 100km różnicy i dla mnie to jak ruszam z domu, to za blisko, a jak wracam to za daleko od Łodzi i też nie ma sensu.
No widzisz, a mi te 20kWh dalo tyle ze nie musialem za 1,5h zjezdzac do Ciechocinka :)

Kazdy sobie po swojemu liczy, ja licze czas i beznadziejna lokalizacje i moc w ciechocinku.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Trasa Wawa -Mielno YLR 150km/h z Wawy do Ionity Kutno na 10min top up i potem GW na MOPie 25min. Szybciej się nie da ...

Chyba że jadę 3LR wtedy z jednym 30min ładowaniem na GW na MOPie.

Abonament w GW i żadne SuC itp mnie nie interesują... jakieś dodatkowe 1h na dojazdy i kilkanaście kilometrów więcej. A zaoszczędzę może 40PLNów. Szkoda zdrowia.
 

Pepek

Posiadacz elektryka
No widzisz, a mi te 20kWh dalo tyle ze nie musialem za 1,5h zjezdzac do Ciechocinka :)

Kazdy sobie po swojemu liczy, ja licze czas i beznadziejna lokalizacje i moc w ciechocinku.
No widzisz, a mi jadąc A1 płn<->płd to niestety żadne Ionity nie jest po drodze (te z Twojego przypadku to gorsze niż SuC Lućmierz), a SuC Ciechocinek jest bardzo dobry (od razu ładowanie połączone z McD) - byłby idealny gdyby miał v3 i więcej stanowisk. Jak widać w przypadku różnych tras te same SuC mogą być dla różnych osób albo beznadziejne albo bardzo dobre. :)
 
Top