Dodanie referrala po złożeniu zamówienia

Pawel

Zadomawiam się
Miałem problem z dokonaniem zamówienia na Teslę Model 3 z użyciem referrala. Po wejściu na taki link i wyborze naszego kraju dostaje się do wyboru Model S, Model X albo Model Y.

1614625557015.png

Widać, że górna belka nie zgrywa się z resztą na obrazku. W naszym kraju nie jest sprzedawany Model Y, a Model 3 właśnie. Można pomyśleć, że w ogóle trójka jest wyłączona z programu, ale nie. Wybór innego kraju daję taką możliwość:

1614625513818.png

Po wyborze TMY referral ginie z urla i jesteśmy przekierowani na stronę główną. Tam już wołem stoi TM3 i można ją wybrać, lecz bez adnotacji z jakiego polecenia jesteśmy.
Nie udało mi się więc skorzystać z tego. :(

Parę dni później natrafiłem na taką informację, że jest możliwość dodania referrala po dokonaniu zamówienia. Dobra dusza w komentarzach elektrowozu skierowała mnie na stronę: https://tesla-referral-codes.com/how-to-add-referral-code-after-order/

Wypróbowałem wszystko, co mogłem, czyli aż 3 opcje :) I tak:
  1. Miałem kontakt do Pana Pawła z Tesli - nic jednak nie mógł zaradzić na mój problem, nie mają tu w Polsce takiej mocy sprawczej, aby dodawać referrala po dokonaniu zamówienia.
  2. Napisałem na BuildMy3EMEA[at]tesla.com - odpisał automat:
    BuildMy3EMEA does not process any referral codes, for application please simply click the referral link and then follow the order process.
  3. Napisałem na ReferralProgramEMEA[at]tesla.com z prośbą o dodanie brakującego referrala - otrzymałem odmowę.
    Unfortunately we are not able to honor your request. All referral orders must be placed through an active referral link as the referral cannot be added after order.
    Nie dałem jednak za wygraną, uznałem, że to jest błąd po ich stronie, że wchodząc nie ma do wyboru TM3, a po wyborze TMY referral ginie i wybierając TM3 ze strony głównej już nie ma dodanego polecenia. Dodałem, że gdyby nie było tego błędu na ich witrynie, to mój link zadziałałby prawidłowo i nie musiałbym teraz wszystkiego tłumaczyć. I dopiero to zadziałało, odpowiedź:
    Thank you for informing us our development team is going to look into this. They have also add the referral code that you provided, please be aware that this is an exception that has been made for you due to the bug.

Tak więc jest reguła, ale jest też i wyjątek od niej :) @Bronek, nie zdziw się jak coś Ci się pojawi na koncie Tesli, bo użyłem właśnie Twojego referrala :)
 
Last edited:

danielm

Pionier e-mobilności
Miałem problem z dokonaniem zamówienia na Teslę Model 3 z użyciem referrala. Po wejściu na taki link i wyborze naszego kraju dostaje się do wyboru Model S, Model X albo Model Y.

View attachment 197

Widać, że górna belka nie zgrywa się z resztą na obrazku. W naszym kraju nie jest sprzedawany Model Y, a Model 3 właśnie. Można pomyśleć, że w ogóle trójka jest wyłączona z programu, ale nie. Wybór innego kraju daję taką możliwość:

View attachment 196

Po wyborze TMY referral ginie z urla i jesteśmy przekierowani na stronę główną. Tam już wołem stoi TM3 i można ją wybrać, lecz bez adnotacji z jakiego polecenia jesteśmy.
Nie udało mi się więc skorzystać z tego. :(

Parę dni później natrafiłem na taką informację, że jest możliwość dodania referrala po dokonaniu zamówienia. Dobra dusza w komentarzach elektrowozu skierowała mnie na stronę: https://tesla-referral-codes.com/how-to-add-referral-code-after-order/

Wypróbowałem wszystko, co mogłem, czyli aż 3 opcje :) I tak:
  1. Miałem kontakt do Pana Pawła z Tesli - nic jednak nie mógł zaradzić na mój problem, nie mają tu w Polsce takiej mocy sprawczej, aby dodawać referrala po dokonaniu zamówienia.
  2. Napisałem na BuildMy3EMEA[at]tesla.com - odpisał automat:
    BuildMy3EMEA does not process any referral codes, for application please simply click the referral link and then follow the order process.
  3. Napisałem na ReferralProgramEMEA[at]testla.com z prośbą o dodanie brakującego referrala - otrzymałem odmowę.
    Unfortunately we are not able to honor your request. All referral orders must be placed through an active referral link as the referral cannot be added after order.
    Nie dałem jednak za wygraną, uznałem, że to jest błąd po ich stronie, że wchodząc nie ma do wyboru TM3, a po wyborze TMY referral ginie i wybierając TM3 ze strony głównej już nie ma dodanego polecenia. Dodałem, że gdyby nie było tego błędu na ich witrynie, to mój link zadziałałby prawidłowo i nie musiałbym teraz wszystkiego tłumaczyć. I dopiero to zadziałało, odpowiedź:
    Thank you for informing us our development team is going to look into this. They have also add the referral code that you provided, please be aware that this is an exception that has been made for you due to the bug.

Tak więc jest reguła, ale jest też i wyjątek od niej :) @Bronek, nie zdziw się jak coś Ci się pojawi na koncie Tesli, bo użyłem właśnie Twojego referrala :)
tak, ładnie opisane ale punkt 3ci działa, kilku osobom się udało (w ramach wielokrotnego wyjątku), kilka dostało odmowę.
sposobem na poradzenie sobie w normalny sposób jest zmiana języka strony na inny niż polski, wtedy refferal zadziała poprawnie i będzie można wybrać model 3
 

Pawel

Zadomawiam się
Serdeczne dzieki Wszyscy macie u mnie darmowe ładowanie
Spoko :D Ja wpadnę jeszcze po sprężynkę do frunka ;) ale nie wiem kiedy, bo nikt się z Tesli nie odzywa od miesiąca, a jak wcześniej miałem termin odbioru na 21 luty - 2 marca, tak teraz już niczego nie mam na koncie :( może mnie na drugi kwartał przerzucili :p
 

Khar

Posiadacz elektryka
nikt się z Tesli nie odzywa od miesiąca, a jak wcześniej miałem termin odbioru na 21 luty - 2 marca, tak teraz już niczego nie mam na koncie :( może mnie na drugi kwartał przerzucili :p
Miałem tak samo, a nagle dziś niespodzianka - telefon z niemieckiego numeru i odbiór za tydzień. Więcej napisałem w wątku o checkliście odbiorowej.
 

Pawel

Zadomawiam się
Miałem tak samo, a nagle dziś niespodzianka - telefon z niemieckiego numeru i odbiór za tydzień. Więcej napisałem w wątku o checkliście odbiorowej.
Może czytają nasze forum? Bo do mnie też zadzwonili. :D Ale poprosiłem o kontakt za 30 minut i... już brak kontaktu. Nadal się biję z leasingiem, więc mi się nie spieszy z odbiorem.
 

Khar

Posiadacz elektryka
Do mnie też dzwonili pytać o kontakt do opiekuna u leasingodawcy (a maila z VIN jeszcze nie ma).
Sprawdź czy nie masz faktury końcowej po zalogowaniu na konto - tam jest VIN.
U mnie pojawiła się po 2 godz. od telefonu. Czas pewnie zależy od potwierdzenia przez leasing.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Do mnie też dzwonili pytać o kontakt do opiekuna u leasingodawcy (a maila z VIN jeszcze nie ma). Pytałem, czy mogę opóźnić odbiór - nie da rady, bo plac pełen i muszą zwalniać miejsce.
Lepiej odbieraj, bo modele TM3LR juz podrozaly o 5000.-...
 
Top