IMHO
1. Ładowarka DC raczej nie zmieści Ci się w tym budżecie. Poza tym, masz 30kW po stronie DC 😳?
2. Pytanie jaką masz moc z baterii/pv i z falownika vs moc ładowania jakiej oczekujesz? No i czy akceptujesz ładowanie z baterii domowej. Jeśli np. falownik 20 kW i odpowiednio,duża bateria, a dom zwykle pobiera dużo mniej to masz zapas mocy na takie EVSE 3f 11 kW np.
3. Wtedy kupujesz dowolne EVSE z regulacją mocy na żywo (nie przy instalacji). Takie właśnie z pomiarem mocy na przyłączu. W Twoim przypadku miernik/przekładniki instalujesz po stronie AC falownika i w konfiguracji EVSE w miejscu, gdzie ustawia się moc przyłącza (albo max dozwoloną moc łącznie) wpisujesz ile max może dać Twój falownik (lub mniejszą wartość). To eVSE nie musi wiedzieć że jesteś off-grid. Żeby mogło dynamicznie dostosowywać moc ładowania, musi wiedzieć jaka jest moc przyłącza i ile w danej chwili pobiera “dom”. Na samochód poda różnicę.
4. Zerknij na my energii.com i ich EVSE zappi. To cały ekosystem i można uwzględnić ładowanie tylko z pv. Ale do pkt powyżej też się nada. Tylko są pewnie tańsze rozwiązania.
5. Fronius ma fajne EVSE co tak działa. Solaredge ma np falownik zintegrowany z EVSE, ale to 1f.
Takie tam pomysły.