Podejrzewam, że temperatura baterii robi swoje.U mnie nagle z dnia na dzień spadło o 2%
39200 km
ja podejrzewam że te odczyty SOH są delikatnie mówiąc z du.., u mnie przy 92.3% SOH, maksymalna ilość energii to 38.2kWh przy temp 12st temp baterii. U ciebie przy 90% masz ponad 40kWh.U mnie nagle z dnia na dzień spadło o 2%
39200 km
O tym pisałem, biorąc te Wasze najnowsze odczyty:ja podejrzewam że te odczyty SOH są delikatnie mówiąc z du.., u mnie przy 92.3% SOH, maksymalna ilość energii to 38.2kWh przy temp 12st temp baterii. U ciebie przy 90% masz ponad 40kWh.
A Ty dalej swojeO tym pisałem, biorąc te Wasze najnowsze odczyty:
Jusand - 37,59 kWh - wg. aplikacji 89,88% SOH, wg matematyki 83,53% SOH (6,35% przekłamania)
Krzysztof - 38,25 kWh - wg. aplikacji 92,13% SOH, wg matematyki 85,00% SOH (7,13% przekłamania)
Grzesiek - 40,14 kWh - wg. aplikacji 90,63% SOH, wg matematyki 89,20% SOH (1,43% przekłamania)
Slaveq - 41,84 kWh - wg. aplikacji 97,75% SOH, wg matematyki 92,98% SOH (4,77% przekłamania)
Nie wiem czy szukaliście po internetach wykresu średniego SOH vs przebieg, dysponuję takim dla Leaf'a 40 z forum w stanach, gdzie tego dużo jeździ, możecie porównać sobie przebiegi vs wyniki - u Was powinno być lepiej ze wzgl. na technologię chłodzenia baterii.
Namieszać może rocznik produkcji i założenie, że każdy z innego rocznika mógłby mieć inne bazowe 100% kWh netto, wtedy ładu nie dojdzie![]()
Ano mogłyby być moje, biłem się mocno z myślami Leaf vs eC4 i dlatego fajnie teraz porównać co się z jednym i drugim modelem dzieje, chyba po to jest forum i chyba po to wrzucacie dane do sieci.Chłop tak przezywa te statystyki jakby to jego baterie były![]()
13kwh z liczników wydających energię, czy z tableta auta?Ano mogłyby być moje, biłem się mocno z myślami Leaf vs eC4 i dlatego fajnie teraz porównać co się z jednym i drugim modelem dzieje, chyba po to jest forum i chyba po to wrzucacie dane do sieci.
Nie podglądam żon tylko dane techniczne używanych wyborów których nie dokonałem. Nowa technologia i warto na przyszłość wyrobić sobie jakieś pojęcie. Minie chwila czasu i podejrzymy co tam w MG4 słychać. Na razie to wiem że MG ma duży apetyt na energię, moje 13.0kWh średniorocznie z 19kkm nie wypada najgorzej (auto nocuje pod wiatą).
13 kWh z poziomu auta, nie liczę tego co tracę na gniazdku, tak samo jak nie liczę ile weźmie mi klima czy lodówka. Z poziomu auta oddaje poziom obciążania baterii, co jest najistotniejsze. Baterie obciąża się zarówno ładowaniem jak i rozładowywaniem, wysoka "prędkość" w obu przypadkach nie jest wskazana, co jest też potwierdzone w dokumentacji po pierwszym przeglądzie.13kwh z liczników wydających energię, czy z tableta auta?