2024.14

Bronek

Pionier e-mobilności
Mam v12(2024.14.6e43dddb645f3)
I jest Tesla vision i to mogę porównać do czujników. Ale lipa na pierwszy rzut oka w garażu z czujnikami jest ok, Tesla Vision :tu mam mgłę i duchy.
Każe się wczesniej zatrzymać . Wizualizacja jest z daleka z czujnikami (ludzie, auta itp) jest moim zdaniem lepsza.
Fajny jest wybor w obu kierunkach
Moze odszczekam? Na razie nie mam czasu

TO SAMO MIEJSCE czujniki /vision plus potem garaż

20240514_124943-COLLAGE~2_copy_1080x1920.jpg
 
Last edited:

Pepek

Posiadacz elektryka
W TeslaFi widać, że 2024.14.6 poszło z kopyta, a u mnie jeszcze 2024.8.9...
Z kopyta bym tego nie nazwał, na ten moment widzę, że dziś 11 instalacji, a w sumie 3,1% floty. ;)
BTW, już zrobione mam ~2.000 km na 2024.14 (dokładnie to 2024.14.3) i nadal jestem zadowolony z tej wersji. Nawet już użyłem przestawiania wycieraczek po nowemu i trybu myjni ze skrótu. Adaptacyjne też wreszcie sprawdziłem porządniej (ok 400-500 km po ciemku) i jest ogromny postęp w stosunku do wcześniejszych automatycznych długich, na cały ten odcinek (a z tego 95% to była autostrada A1) tylko 1 raz mi zamrugał tir.
Jeden jedyny minus - ale tu ciężko powiedzieć czy to problem tej wersji czy nagle jakiś bug wyskoczył - w pewnym momencie AP się wyłączył (tak całkowicie, nawet tempomat) - miałem 2 różne komunikaty o błędach (że chwilowa awaria systemów autopilota), auto zaczęło zwalniać do momentu jak przejąłem z powrotem pedał przyspieszenia, a po jakichś 30 sekundach wszystko wróciło do normy - pewnie poleciał w tle jakiś restart podsystemu albo coś takiego.
 

nabrU

Moderator
Z kopyta bym tego nie nazwał, na ten moment widzę, że dziś 11 instalacji, a w sumie 3,1% floty. ;)

Nie wiem skąd te 11? Patrząc globalnie jest jak poniżej na obecną chwilę:

1715691286560.png
 

Pepek

Posiadacz elektryka

Bronek

Pionier e-mobilności
No teraz widzę jak ten vision wygląda. Z daleka pokazany ruch itp jest OK, to identycznie wyglada jak z czujnikami ale parkować na tym to trzeba mieć raczej super zaufanie. Te mgły i tumany są gorsze od nie istniejacych ciężarówek w czujnikach
Co zauważyłem, ze na czujnikach podjeżdża bardzo blisko, ale potrafi przerwać manewr.
W Vision jest bardziej asekuracyjna i tym samym mniej ryzykuje.
Kurde, że nie można tego połączyć w jeden doskonaszy system?
Zmiana automatyczna kierunku jazdy, czyli najpierw np w tył, a potem do przodu, może być niebezpieczna, jesli nie śledzimy tego co Tesla chce zrobić!
Gdy np skręcamy jadąc w tył i zatrzymamy się, ale dalej chcemy jechać do tyłu a tylko korygujemy kierunek, to nie patrząc na ekran możemy pojechać w drugą stronę (do przodu) . Bo Tesla myśli że to był koniec manewru!
Można zrobić kuku
 
Last edited:

daniel

Señor Meme Officer
Gdy np skręcamy jadąc w tył i zatrzymamy się, ale dalej chcemy jechać do tyłu a tylko korygujemy kierunek, to nie patrząc na ekran możemy pojechać w drugą stronę (do przodu) . Bo Tesla myśli że to był koniec manewru!
Można zrobić kuku
To mnie też martwi.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Powinien być sygnał zmiany kierunku. Bez niego oznaczało by że jest ten sam. Lub podobny komunikat? Dziwne że Tesla jeszce nie gada ?

Dodam, że w Xie nie zauważyłem wyboru miejsca parkowania jak jest ich kilka . Zresztą nie ma możliwości kliknięcia na nie, bo ten wg mnie niepotrzebny ekran przedni jest bezdotykowy.
Ale coś się dzieje nowego...
 
Top