No i sam nie wiem, jest dużo nowych rzeczy, muszę to w głowie poukładać.
Do 100kmh przedni silnik daje równe i powtarzalne 128kW mocy, powyżej 100kmh równiutko 157kW(za każdym razem!)
Wcześniej tak nie było, moc była ograniczona SOC i temperaturą baterii, moc była za każdym razem inna.
Tutaj soft bardzo ogranicza moc silników, tak mi się wydaje.
Zawieszenie jest zdecydowanie twardsze od HL LR czy RWD.
Adaptacyjne zawieszenie radzi sobie ok, ale narazie za mało przejechałem żeby mieć obiektywne spojrzenie.
Ma tendencję do lekkiego "pływania" ale dobrze trzyma się drogi. O dziwo, stara trójka wiedzie prym jeśli chodzi o sztywność zawieszenia.
Układ kierowniczy jest precyzyjny, ale chodzi ciężej niż np. w HL LR czy HL RWD
Przednie fotele super, fajnie trzymają na zakrętach
Czy dobry zakup? Tak, zdecydowanie.
Czy utrata 0.3-0.4s z 0-100kmh jest tego warte? Nie spodziewałem się, że to powiem, ale...tak.