Audi Q4 e-tron / opinie

nabrU

Moderator

Robin_1

Zadomawiam się
A6c8 40tdi
No właśnie myślę,że skoro jeździmy płynnie bez szaleństw to elektryk nam przypisuje,na trasie się nauczymy pokory
Elektryk na trase to średnio dobry pomysł, przynajmniej nie w Polsce (w tym momencie) bo infrastruktura ładowania to pomyłka. Ja zostawiłem A6 avant 50TDi C8 na dalsze trasy. I spalanie na trasie mam 7,4 litra przy predkosci autostradowej a przy delikatnej jezdzie pod miastem to 6 litrow. Ponizej 5 litrow nie udalo mi sie uzyskac. Przynajmniej na razie.
Ale na miejscu ( do 200km w jedną stronę) nie przewiduję powrotu do spaliny.

No i powoli wyłapuję wszystkie błędy w q4 i pisze reklamacje do producenta. Nie sa to błędy kluczowe wpływające na bezpieczeństwo, ale wkurwiające bugi w oprogramowaniu. Niestety żona też je zauważa.
 

Robin_1

Zadomawiam się
Nie do końca rozumiem co daje możliwość przy Q 170 kw zamiast 130 przy rwd.
No i koszt na trasie jest spory przy ładowarkach za 3zl.

Natomiast samo autko jest zgrabne
175kW daje po prostu szybsze ładowanie na stacjach które to umożliwiają. Koszt to miedzy 2 a 3 PLN za szybkie ładowanie. I widzę ze powoli cena spada. Bo dla Tesli to 1,7 czy 1,8 PLN. Konkurencja nie spi.
 

galux20

Zadomawiam się
Na niedzielę biorę id 4.
Nie wiem jaka 🔋, jaki napęd. Planujemy się przejechać do Lądka zdr. Nie wiem dokładnie jak i gdzie się będziemy ładować. Na orlenach można kupić jakiś kupon na ładowarkę?
Ważna informacja dla nas ,że poprawili zawieszenie.
Żona była mocno rozczarowana komfortem w roczniku 2022.
Było taczkowato rzeczywiście.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Nie wiem dokładnie jak i gdzie się będziemy ładować.
Czyli gotowy przepis na katastrofę ... I jeszcze Orlen ... chyba jeden z najgorszych wyborów.
Kup abo od GW za 30PLN na jeden miesiąc i w trakcie wycieczki się zwróci i będziesz już wiedział gdzie się ładować.
 

viallos

Pionier e-mobilności
A6c8 40tdi
No właśnie myślę,że skoro jeździmy płynnie bez szaleństw to elektryk nam przypisuje,na trasie się nauczymy pokory
Po pierwsze ...
Nie wierzę że ten samochód przy prędkościach jakimi się chwalisz pali ci poniżej 5l.
Pod drugie ...
wszystko na platformie MEB słabo się nadaje na trasy, a już na pewno nie z takimi prędkościami.
Po trzecie ....
Jeżeli chcesz jeździć w miarę podobnie do diesla na trasie to aktualnie tylko TM3LR albo TMYLR i wtedy po Polsce jak wyjedziesz naładowany pod korek to przelatujesz 500km z prędkościami około 150km/h z jednym ładowaniem 20min na szybkim GW albo Ionity nie zjeżdżając z trasy za bardzo i szukając SuC.
Wiem bo sam tak cały czas jeżdżę.... I TM3LR vs TMYLR oczywiście pozwala mi zaoszczędzić kolejne 3-4minuty na ładowaniu jeżeli bardzo sie spieszysz ... albo zimą pozwala jechać 140 zamiast 130 żeby dojechać do ładowarki dokładnie w połowie drogi.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Dziękuję. Za info.
Wiadomo trzeba się przygotować do trasy.
Rozumiem , że w Pl tylko GW jest sensowną ofertą na pojedyncze trasy
Dokładnie tak, chyba że jedziesz w trasę gdzie idealnie pasuje Ci Ionity... ale niestety za mało tego na drogach w PL.
 
Top