S
Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27
Gość
gwarancja na baterie MG
chińska mentalność powoli wyłania się spod tego marketingu.Zestaw zasilający (akumulator HV): 7 lat / 150 000 km
Cała reszta bajek to takie opowieści z mchu i paproci
No to Ameryki nie odkryła, do podróży trwających max 45 min wstępne podgrzanie baterii jest nieopłacalne. Czyli dla zwykłego daily cara zupełnie da się żyć bez tej opcji. Dzisiaj przy 0 st C na odcinku 25km jadąc 30 minut (dojazd do pracy) Leaf pobrał 13.1 kWh/100km, kabina nagrzana przed wyjazdem. Wątpię aby mając grzanie baterii był bardziej ekonomiczny.MG4 podgrzewanie baterii
dzięki za doskonałe podsumowanie.No to Ameryki nie odkryła, do podróży trwających max 45 min wstępne podgrzanie baterii jest nieopłacalne. Czyli dla zwykłego daily cara zupełnie da się żyć bez tej opcji. Dzisiaj przy 0 st C na odcinku 25km jadąc 30 minut (dojazd do pracy) Leaf pobrał 13.1 kWh/100km, kabina nagrzana przed wyjazdem. Wątpię aby mając grzanie baterii był bardziej ekonomiczny.
To jest must have dla tych co latają autostradami, albo cały dzień krążą po mieście.
Moje MG4 przy tej temp. na odcinku 7-8km pobiera 19-20 kWh/100km.... Dzisiaj przy 0 st C na odcinku 25km jadąc 30 minut (dojazd do pracy) Leaf pobrał 13.1 kWh/100km, kabina nagrzana przed wyjazdem. Wątpię aby mając grzanie baterii był bardziej ekonomiczny.
To jest must have dla tych co latają autostradami, albo cały dzień krążą po mieście.