MG4-porady, modyfikacje, problemy, awarie, tips&tricks

  • Thread starter Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27
  • Start date
  • Tags
    None

Ronin78

Posiadacz elektryka
MG4 podgrzewanie baterii
No to Ameryki nie odkryła, do podróży trwających max 45 min wstępne podgrzanie baterii jest nieopłacalne. Czyli dla zwykłego daily cara zupełnie da się żyć bez tej opcji. Dzisiaj przy 0 st C na odcinku 25km jadąc 30 minut (dojazd do pracy) Leaf pobrał 13.1 kWh/100km, kabina nagrzana przed wyjazdem. Wątpię aby mając grzanie baterii był bardziej ekonomiczny.

To jest must have dla tych co latają autostradami, albo cały dzień krążą po mieście.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
No to Ameryki nie odkryła, do podróży trwających max 45 min wstępne podgrzanie baterii jest nieopłacalne. Czyli dla zwykłego daily cara zupełnie da się żyć bez tej opcji. Dzisiaj przy 0 st C na odcinku 25km jadąc 30 minut (dojazd do pracy) Leaf pobrał 13.1 kWh/100km, kabina nagrzana przed wyjazdem. Wątpię aby mając grzanie baterii był bardziej ekonomiczny.

To jest must have dla tych co latają autostradami, albo cały dzień krążą po mieście.
dzięki za doskonałe podsumowanie.
 

EVG

Nowy na Forum
... Dzisiaj przy 0 st C na odcinku 25km jadąc 30 minut (dojazd do pracy) Leaf pobrał 13.1 kWh/100km, kabina nagrzana przed wyjazdem. Wątpię aby mając grzanie baterii był bardziej ekonomiczny.

To jest must have dla tych co latają autostradami, albo cały dzień krążą po mieście.
Moje MG4 przy tej temp. na odcinku 7-8km pobiera 19-20 kWh/100km.
 
Top