mALEK
Pionier e-mobilności
"pakiet uslug zdalnych" 180,99 pln brutto na 36 mies. tak to sie dokladnie nazywa i kosztuje cale 5,0275pln /miesiac... dzialalo wczesniej, wiec nie widze powodu, aby nagle mieli wylaczyc usluge. wczoraj zamowilem, czas "aktywacji" do 48h
ogolnie sytuacja bardzo "polska". W DE jak zaloguja sie na stone myrenault, to jest opcja zamowienia uslugi, odbilem sie od kodu pocztowego. na stronie pl oczywiscie tego nie ma, a serwisie...no coz. nie bylo osoby , ktora miala odpowiedznie przeszkolenie, aby kliknac opcje w systmie. renault karlik poznan torowa. cztery/piec osob siedzialo za "lada" nikt sie nawet nie zianteresowal. "nie ma kolegi, nie mozemy pomoc". i czy w ogole bylem umowiony.
. imo za duzo ich tam pracuje. renault compol garbary, jedna mila pani obslugiwala, oczywiscie kolega, ktory sie tym zajmuje jest na urlopie, ale "prosze poczekac, zapytam innego". no i oczywiscie "kolega" przeklikal. cale 5 min roboty. z karlik torowa jeszcze nie skonczylem. kilka razy sie od nich odbijalem bo zlewali klienta. juz raz z centrala reanult o nich rozmawialem. wiec porozmawiam znowu...
ogolnie sytuacja bardzo "polska". W DE jak zaloguja sie na stone myrenault, to jest opcja zamowienia uslugi, odbilem sie od kodu pocztowego. na stronie pl oczywiscie tego nie ma, a serwisie...no coz. nie bylo osoby , ktora miala odpowiedznie przeszkolenie, aby kliknac opcje w systmie. renault karlik poznan torowa. cztery/piec osob siedzialo za "lada" nikt sie nawet nie zianteresowal. "nie ma kolegi, nie mozemy pomoc". i czy w ogole bylem umowiony.