KIA EV3 pierwsza jazda

  • Thread starter Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27
  • Start date
  • Tags
    None
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość

Ev3

Pionier e-mobilności
Jednakże (nienawidzę tego słowa), dla osób, którzy nie poszukują cudów, ale i też dziadostwa, którym zależy na szybkim ładowaniu na trasie, bez wydawania bajońskich sum na samochód, nadal będzie luka w segmentach, nie tylko jeśli chodzi o cenę ale również wybór.

Pozostaje Hyundai, Tesla, Volvo, BYD
Mają coś konkretnego do zaproponowania w tym segmencie, co byłoby lepsze od EV3?
Bo w D Kia ma też ev6, która w wyprzedaży spełnia powyższe wymagania.
 

Robsonics

Posiadacz elektryka
Będą siedzenia premium Relax, YouTube, Netflix, inne streamingi, które na pewno przemówią do tych ludzi.
Dodatkowo, samochód ma bryłę wpisującą się w gusta Europy, nie jest ani za duży, ani za mały.
Tęsknię za czasami, kiedy samochód służył przede wszystkim do sprawnego przemieszczania się.
Po co dostęp do streamingów z samochodu, jeżeli taki dostęp jest ze smartfona?
Za dużo rozpraszaczy, a potem wychodzą różne pomysły, by auta śledziły zachowanie kierowcy i inne mniej lub bardziej irytujące systemy "wyręczania" kierowcy.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Tęsknię za czasami, kiedy samochód służył przede wszystkim do sprawnego przemieszczania się.
Po co dostęp do streamingów z samochodu, jeżeli taki dostęp jest ze smartfona?
Za dużo rozpraszaczy, a potem wychodzą różne pomysły, by auta śledziły zachowanie kierowcy i inne mniej lub bardziej irytujące systemy "wyręczania" kierowcy.
Czy tęsknisz za czasami gdy telefon służył przede wszystkim do dzwonienia?
 

szwajcar

Fachowiec
Mają coś konkretnego do zaproponowania w tym segmencie, co byłoby lepsze od EV3?
Bo w D Kia ma też ev6, która w wyprzedaży spełnia powyższe wymagania.
Nie wiem czy lepsze, ale Kona 2024 wydaje się całkiem spoko.
 

Robsonics

Posiadacz elektryka
Czy tęsknisz za czasami gdy telefon służył przede wszystkim do dzwonienia?
Nie do końca tak.
Z telefonem więcej czasu się spędza niż z samochodem.
Poza tym telefon schowasz do kieszeni, samochodu nie.
No i skoro masz to wszystko na telefonie, to po co to dublować w samochodzie?
 

vwir

Pionier e-mobilności
Z telefonem więcej czasu się spędza niż z samochodem.
Poza tym telefon schowasz do kieszeni, samochodu nie.
Nie do końca rozumiem. Co to zmienia? Tak samo samochodem pojedziesz, a telefonem nie.

No i skoro masz to wszystko na telefonie, to po co to dublować w samochodzie?
Gdyby android auto był doskonały to jak najbardziej masz rację. Ale nie jest. Co więcej - jeśli chcesz puścić muzykę z youtube przez andoid auto wybierając ją paszczowo (właśnie po to, żeby się nie rozpraszać w czasie jazdy) to zapomnij - potrzebujesz youtube premium. No i tego typu kwiatki.
 

Robsonics

Posiadacz elektryka
Nie do końca rozumiem. Co to zmienia? Tak samo samochodem pojedziesz, a telefonem nie.
To, że te dodatkowe funkcje to częściej używane urządzenia, które teraz masz w jednym, z którym praktycznie się nie rozstajesz (kalkulator, latarka, kompas, navi, translator, internet itp.). W samochodzie podczas jazdy nie będziesz oglądać filmów, grać w gry czy przeglądać maila. A na postoju... zrobisz to z telefonu
Gdyby android auto był doskonały to jak najbardziej masz rację. Ale nie jest. Co więcej - jeśli chcesz puścić muzykę z youtube przez andoid auto wybierając ją paszczowo (właśnie po to, żeby się nie rozpraszać w czasie jazdy) to zapomnij - potrzebujesz youtube premium. No i tego typu kwiatki.
No i po co Ci YouTube podczas jazdy? Muzykę możesz zgrać na telefon robiąc z niego odtwarzacz lub posłuchać z aplikacji radiowych jak np. Open FM.
YouTube służy głównie do oglądania filmów/teledysków, a to w czasie jazdy rozprasza.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Nie wiem czy lepsze, ale Kona 2024 wydaje się całkiem spoko.
Kona (i bliźniacze Niro EV również) ma dużo gorsze wszystkie parametry ładowania od EV3, które zdaniem poprzednika i tak już są niewystarczające.
 

Najnowsze dyskusje

Top