Błąd w oprogramowaniu?

nurekpodwodny

Zadomawiam się
Czy też tak macie/mieliście , że przy włączonym AP na drodze szybkiego ruchu (ograniczenie do 120km/h) po naciśnięciu ikony znaku ograniczenia prędkości Tesla zamiast ustawiać prędkość 120, ustawia 160km/h, po chwili redukuje ją do 150km/h ? Nie sprawdzałem tego po najnowszej aktualizacji (tej z obecnym SC w Szczecinie), ale dotychczasowe nie wyeliminowały problemu. Swoją drogą w nowej aktualizacji AP zachowuje się bardziej nerwowo - zaczyna jechać wężykiem po drodze , której nie jest w stanie zakwalifikować jako jednokierunkowej - raz środkuje, raz wyrównuje do prawego krawężnika, co jest dosyć komiczne. Czy błędy oprogramowania się jakoś Tesli zgłasza?
 

piotrazz

Posiadacz elektryka
Co do zgłaszania to masz w lewym dolnym rogu ikonę auta - gdy ją przytrzymasz to coś się zgłasza. Ale nie mam pojęcia co jest wtedy wysyłane i czy ktoś to przegląda
Ostatnio przy dziwnym zachowaniu auta tak właśnie zrobiłem, i wydaje mi się, że pojawił się komentarz na ekranie by sprawdzić coś w aplikacji (ale głowy nie dam :)). Spróbuj wejść do mobilnej apki, zgłoś do serwisu - sprawdź czy masz coś w "alertach". Mi się pojawia "inne - alerty" bez szczegółów. Może to jest właśnie to?
 

Pepek

Posiadacz elektryka
Co do problemu - nigdy tak nie miałem i nie mam nadal (na 2024.26.7).
Co do AP i jazdy pomiędzy krawędziami - na drodze dwukierunkowej, na której nie ma wymalowanych pasów on czasem myśli, że całość to 1 pas i jedzie środkiem, potem myśli, że to 2 pasy i jedzie do krawędzi - itp. Generalnie nasz AP, w odróżnieniu do FSD z USA, nie jest przystosowany do działania na takich drogach.
 

.Kropek.

Zadomawiam się
Mi ustawia odczytana prędkość tzn na 120 odczytane ustawia 120. Takie zmiany ograniczenia to przy jeździe i odczytu nowego ograniczenia prędkości to wtedy czasem skacze np jadę 100, odczytuje 70, ustawia 80 a po chwili 70.
Ograniczenie czasem są z mapy (są gdzie w mapach wpisane dane o ograniczeniu), czasem z kamer (odczytuje z znaku na wyjeździe do parkingu 30 gdzie jadę główna z ograniczeniem 70).
Niestety autopilot jest w wersji amerykańskiej i gorzej europejskiej. U nas działa dobrze tylko na autostradzie itp a gdzie indziej to loteria plus zakręty/wyspy/ronda są jazda dla odważnych testerów.
 

EVJerry

Fachowiec
Co do zgłaszania to masz w lewym dolnym rogu ikonę auta - gdy ją przytrzymasz to coś się zgłasza. Ale nie mam pojęcia co jest wtedy wysyłane i czy ktoś to przegląda
Polecenie głosowe, nic nie zgłasza. Zapisuje jedynie log w pamięci pojazdu i nie przesyła danych nigdzie dalej.
Ogólnie zgłaszanie błędów Tesli jest fikcją. Tesla po prostu nie ma mechanizmu skutecznego zgłaszania problemów, a polska obsługa jest kpiną. Czasami bardzo chamską kpiną (zachowanie "konsultantów"). Nie są nawet w stanie poprawić prostego i oczywistego błędu polegającego na tym, że klawiatura ekranowa nie ma litery "ą".
Zatem, jeśli się zauważy błąd, to można spokojnie zastosować techniki oddechowe ułatwiające przejście nad nim do porządku dziennego.
 
Top