I jaki był?co prawda po niemiecku - ale kontekst mozna wylapac
volvo slabiej wyposazone i mniejsze przy wyzszej cenieI jaki był?
Po niemiecku raczej nie ma sensu oglądać.....
To już dwie zalety.Jeśli samochód ma być tylko narzędziem, takim młotkiem, to MG4 jest lepszym wyborem, bo jest po prostu tańszy i można go kupić z większa baterią. To jest jego główna zaleta.
W sensie lepszy plastik, czy po prostu ładniejszy?Ale jeśli pod uwagę bierzesz wykonanie, materiały wnętrza, spasowanie,
Lepiej jeździ?wybieranie nierówności, czy ogólnie pojętą przyjemność z jazdy, to lepszym wyborem jest Smart.
Nie chce mi się. Naprawdę. Jedź i spróbuj jednego i drugiego i wybierz co wolisz. Manipulujesz danymi jak tylko się da, a ja czegoś takiego nie trawię. Z jednej strony piszesz że zaletą MG4 jest to, że może mieć większą baterię, a z drugiej strony że może mieć alcantarę. A czy zauważyłeś, że jednej i drugiej z tych cech nie da się połączyć? Albo masz jedno albo drugie. Więc policz jednego plusa, którego już tam wolisz. Potem piszesz, że zaletą jest cena. Ale cena tego z alcantarą ani tego z dużą baterią już nie jest niższa niż cena Smarta. Więc odejmij sobie drugi plus. No i napisałem wyraźnie: lepiej wybiera nierówności. Nie wiem czy to dla Ciebie oznacza że lepiej jeździ czy gorzej. Sam sobie oceń. Wygląd to już co kto lubi - mnie się bardziej podoba Smart. W środku to już jest przepaść na korzyść Smarta. I tak dalej i tak dalej.To już dwie zalety.
Dodałbym do tego wygląd zewnętrzny oraz fotele z alcantary.
To już trzy(bo albo albo) / cztery.
Całkiem sporo.
W sensie lepszy plastik, czy po prostu ładniejszy?
Bo z fotelami zapewne j.w. - dają w Smarcie jakiś wybór ergonomicznych, albo z lepszych materiałów (wełna, welur, alcantara)?
Lepiej jeździ?
Bo do MG raczej wielu zastrzeżeń raczej nie było w tej kwestii.
Zakładając, że różnica jest zauważalna, tak jak piszesz - do daje dopiero 2 plusy.
Jakby nie liczyć 3:2 na razie dla MG.
Czy coś jeszcze je różni?
Pisałeś o szybszym ładowaniu w #1, ale chyba też o lepszej krzywej w MG, co daje wynik koło remisu.
Szkoda.Nie chce mi się. Naprawdę.
W sumie pewnie, też wybrałbym smarta, bo to wnętrze faktycznie przekonuje najbardziej, a je się widzi najczęściej.Jedź i spróbuj jednego i drugiego i wybierz co wolisz.
Tak - dlatego pisałem od razu, że 3/4 i w ogólnym rozrachunku wziąłem tą niższą wartość.Manipulujesz danymi jak tylko się da, a ja czegoś takiego nie trawię. Z jednej strony piszesz że zaletą MG4 jest to, że może mieć większą baterię, a z drugiej strony że może mieć alcantarę. A czy zauważyłeś, że jednej i drugiej z tych cech nie da się połączyć?
Tak zrobiłem przecież.Albo masz jedno albo drugie. Więc policz jednego plusa, którego już tam wolisz.
Zawieszenia nie ocenię, bo nie chce mi się jechać w tym celu za granicę.Sam sobie oceń.
No właśnie na tym polega mój problem z tym autem, że zewnętrznie zupełnie mnie nie przekonuje.Wygląd to już co kto lubi - mnie się bardziej podoba Smart.
Ano.W środku to już jest przepaść na korzyść Smarta. I tak dalej i tak dalej.
No i już wiadomo, że nie ma sensu żebyś wybierał coś, co Ci się nie podoba. Proste. Żeby dołożyć zmiennych - oczywiście w Smarcie też możesz mieć alcantarę, możesz mieć dual motor (Brabus albo Pulsar), etc. Ale skoro Ci się nie podoba to jaki jest sens rozważań? Pierwsze lepsze ogłoszenie: https://www.mobile.de/pl/Samochod/S...2024,ful:electricity/pg:vipcar/391397439.htmlNo właśnie na tym polega mój problem, że zewnętrznie zupełnie mnie nie przekonuje.
Nie lubię krągłości w designie.
Takie pierwsze skojarzenie - brzydkie, białe kaczątko.