smart #1 kontra volvo ex30

Ev3

Pionier e-mobilności
No i już wiadomo, że nie ma sensu żebyś wybierał coś, co Ci się nie podoba. Proste. Żeby dołożyć zmiennych - oczywiście w Smarcie też możesz mieć alcantarę, możesz mieć dual motor (Brabus albo Pulsar), etc.
O widzisz - fajna wiedza i kolejny plus.
A masz info jak to się przekłada na ceny?
Ale skoro Ci się nie podoba to jaki jest sens rozważań?
Lubię wiedzieć.
Nawet jeśli nie planuję zakupu akurat tego modelu, to inni mogą go chcieć, więc taka wiedza (dlaczego), jest cenna.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Przecież wysłałem linka.
Bardziej chodziło mi o różnice z cennika nowych aut, ceny używek to zależą od zbyt wielu czynników, żeby wnosiły ogólną wiedzę.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Bardziej chodziło mi o różnice z cennika nowych aut, ceny używek to zależą od zbyt wielu czynników, żeby wnosiły ogólną wiedzę.
Akurat dla Polaków to właśnie demówki mają największy sens i na takich cenach się ogólnie opieram. Gdybyś kupił nowe auto w salonie w DE to musiałbyś się trochę nagimnastykować, żeby dwukrotnie nie zapłacić VATu. A przy demówce nie masz tego problemu.
 

Esiak

Posiadacz elektryka
Akurat dla Polaków to właśnie demówki mają największy sens i na takich cenach się ogólnie opieram. Gdybyś kupił nowe auto w salonie w DE to musiałbyś się trochę nagimnastykować, żeby dwukrotnie nie zapłacić VATu. A przy demówce nie masz tego problemu.
vwir, to ile Ci zostało z 2 letniej gwarancji Smarta...?
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Nie jest tak, że Smart#1, Volvo EX-30 i Zeekr są zbudowane na tej samej platformie Geely ? Sam przez chwilę rozważałem EX-30 Performance, bo mi się wizualnie podoba, ale średnie opinie w testach plus nadmierne nadęcie pracowników salonu Volvo wykluczyły go z konkurowania o moje względy ;)
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Akurat dla Polaków to właśnie demówki mają największy sens i na takich cenach się ogólnie opieram. Gdybyś kupił nowe auto w salonie w DE to musiałbyś się trochę nagimnastykować, żeby dwukrotnie nie zapłacić VATu. A przy demówce nie masz tego problemu.
Czekaj, to Ty kupiłeś tam używkę w cenie nowego MG4 w Polsce i dopiero wtedy to miało sens finansowy?
Myślałem że kupujesz nowe auto.

Jaki przebieg i ile miesięcy miała?
 

vwir

Pionier e-mobilności
vwir, to ile Ci zostało z 2 letniej gwarancji Smarta...?
Dwa lata.

Nie jest tak, że Smart#1, Volvo EX-30 i Zeekr są zbudowane na tej samej platformie Geely ?
Są. Przy czym to nie oznacza, że są bliźniaczymi konstrukcjami.

Sam przez chwilę rozważałem EX-30 Performance, bo mi się wizualnie podoba, ale średnie opinie w testach plus nadmierne nadęcie pracowników salonu Volvo wykluczyły go z konkurowania o moje względy ;)
No to w cenie bazowej wersji EX30 masz Brabusa Smart #1 (czyli odpowiednik Ex-30 Performance w topowej specyfikacji).
Jaki przebieg i ile miesięcy miała?
Żeby nie zapłacić VATu samochód musi mieć minimum 6 miesięcy i minimum 6tys km przebiegu.
 
Last edited:

Ev3

Pionier e-mobilności
Żeby nie zapłacić VATu samochód musi mieć minimum 6 miesięcy i minimum 6tys km przebiegu.
Wiem, dlatego pytam.
Tyle miał?

Ile wtedy jest taniej od nówki?
 

Ev3

Pionier e-mobilności
No to w cenie bazowej wersji EX30 masz Brabusa Smart #1 (czyli odpowiednik Ex-30 Performance w topowej specyfikacji).
Ale porównując używkę-demówkę do nowego Volvo?
Bo nowy Smart #1 Brabus widzę w DE za ponad 48 tys Eur, więc nijak to nie wychodzi na cenę bazowego EX30.
 
Top