2024.32

Pepek

Posiadacz elektryka
A ja w sumie pojeździłem sobie trochę na AP na 32.6 (teraz już jest i .7) i faktycznie jest spora różnica z wołaniem o ruszenie kierownicą. Myślałem, że może właśnie jakoś ogarnąłem się i trzymam tak, że sam chwyt daje lekki opór, ale nie - próbowałem udając uchwyt, ale prawie że bez dotykania kierownicy i też działa ok. Kwestią jest - odsłonięta kamera w kabinie i jazda w dzień. Przykład - ruszałem na A1 ~17-tej i przez pierwsze ~1,5h zero komunikatów o ruszaniu kierownicą (zawsze chociaż jeden palec jej tam jakoś dotykał). A potem ściemniło się, był chwilowy postój, wsiadam z powrotem - a tam (trzymając tak samo a nawet z większym oporem) komunikat o ruszeniu kierownicą min. jeden co 10-20 minut. A dziś widzę takie info:
Więc chyba jednak jakaś drobna poprawa jest. :)
 

hunter

Zadomawiam się
IMG_9276.jpeg
Potwierdzam , dzisiaj jazda autostradą , nie wymaga dotykania i ruszania kierownicy , jeszcze wczoraj przed aktualizacją darł się co parę sekund.
 

inter

Pionier e-mobilności
View attachment 20981
Potwierdzam , dzisiaj jazda autostradą , nie wymaga dotykania i ruszania kierownicy , jeszcze wczoraj przed aktualizacją darł się co parę sekund.
Mam jeszcze 2024.32.6, i na autopilodzie było super
 

hunter

Zadomawiam się
Wysuwam teorie ze dziala to tak tylko w HL i Y gdzie kamera wewnetrzna łapie dużo wiekszy kąt i ma infrared.
Rzeczywiście tak jest , jak wziąłem telefon w rękę i popatrzyłem to dał mi ostrzeżenie że mam patrzeć na drogę 😉
 

chewbacca

Posiadacz elektryka
Rzeczywiście tak jest , jak wziąłem telefon w rękę i popatrzyłem to dał mi ostrzeżenie że mam patrzeć na drogę 😉
IMO tu chodzi o skierowani oczu w dół zamiast na drogę. Kamerka wewnętrzna śledzi położenie gałek ocznych. Spróbuj wziąć telefon w lewą rękę i trzymać go na wysokości oczu. Albo skieruj wzrok w dół nie odrywając wcale rąk od kierownicy.
 
Top