Tesla traci swoją zajfejność - Tesla Bjorn wie co mówi

Bronek

Pionier e-mobilności
To jest tzw transkrypcja otoczenia w zależności od wyobraźni programisty.
:) Słupy , ludzie , to kojarzy mi się z wyłudzaniem podatków .
Moje TIRy z przemytem .
 

solik

Pionier e-mobilności
Ja odebralem pod koniec 2021 (wiec mam Intela), mam podstawowego autopilota i na poczatku dalo sie tym jezdzic w korku np po Krakowie, teraz mi sie nie chce bo czasem jak przymuli to potem sie tak napedza ze wyglada to tak jakbym byl jakis nawalony i nie kontrolowal.

Kamera cofania nadal jak sie przyjrzec nie ma pelnej plynnosci, we Fiacie 500e nie ma zadnych scinek i manerwuje z wiekszymi predkosciami niz w Tesli bo tutaj sie obawiam ze kamera nie nadarzy.

Wycieraczki dzialaja tak samo zle jak 3 lata temu wiec mam jest na off. Jazda na drogach szybkiego ruchu na autopilocie i zmiana pasa ktora go wylacza a nastepnie musze go wlaczac na nowo dodatkowo skutecznie mnie zniecheca do uruchamiania tego (i za kazdym razem gong na caly samochod - brrr). W Golfie z 2017 dzialalo to lepiej. Dodatkowo regularne fantomowe hamowania - nadal mam.

Oprocz tego po tescie praktycznie wszystkich elektrycznych koreancow, czesci grupy VAG a nawet elektrycznej Toyoty uwazam, ze multimedia Tesla ma najlepsze i nawet sposob uruchamiania samochodu - kluczyk w telefonie, dajemy D i elo. Dodatkowo mimo sztywnego i glosnego zawieszenia feedback z drogi jest najlepszy a przyspieszenie nawet przy konkurencyjnym, mocniejszym elektryku wydaje sie jakies takie.. lepsze, agresywniejsze? Nie wiem.

U mnie z jakoscia wykonania nie ma problemow bo mam egzemplarz z Chin, po 60 tys nie zglaszalem nic na serwis gwarancyjny oprocz skrzypiacej listwy na desce ktora wymienil serwis mobilny (nic to nie dalo - dalem sobie podkladke z tasmy teflonowej i problem sam rozwiazalem). Przykladowo ostatnio robilem objazdowke po salonach by przypomniec sobie jak to jest i w VAG dwa rozne egzemplarze na placu - w jednym blad oswietlenia - sprawdz zarowke (swiatla full led) a w drugim usterka pasa kierowcy (dzialal normalnie).

Sa samochody cichsze, z miekszym i cichszym zawieszeniem ale zawsze maja dla mnie wiecej wad niz Tesla. To najlepszy elektryk, czy najlepszy samochod? Nie.

Dla mnie kamery 360 nie sa potrzebne, plynne boczne i tylne wystarcza w zupelnosci. Wazniejsze sa kamery ze spryskiwaczami a tego dzis prawie nikt nie ma i co z tego ze jezdzilem IONIQ 5 okamerowanym jak chinska ulica (nawet lusterka to kamery) skoro najpierw musialem je wycierac palcem zeby to mialo rece i nogi.
 

zielony

Fachowiec
Ja po prawie 1,5 roku przesiadam sie na coś innego (podoba mi sie nowy Ford Explorer, Kia EV3 lub Renault Scenic). W koło tez dużo ludzi powoli odsprzedają auta po 2- 3 latach użytkowania i przesiadają się na coś innego.
Jakoś mnie już nie cieszy jazda Teslą (serwis tragedia), a teraz tylko ją sprzedać a z tym coraz gorzej, bo wchodzi nowy model, a kupujący są bardziej wymagający szczególnie w stosunku do elektryków :rolleyes:
 

Ratt

Posiadacz elektryka
Ja po prawie 1,5 roku przesiadam sie na coś innego (podoba mi sie nowy Ford Explorer, Kia EV3 lub Renault Scenic). W koło tez dużo ludzi powoli odsprzedają auta po 2- 3 latach użytkowania i przesiadają się na coś innego.
Jakoś mnie już nie cieszy jazda Teslą (serwis tragedia), a teraz tylko ją sprzedać a z tym coraz gorzej, bo wchodzi nowy model, a kupujący są bardziej wymagający szczególnie w stosunku do elektryków :rolleyes:
Też tak miałem kiedyś. Trzy lata i nowy samochód. Teraz mam kilka i jakoś nie chcę ich sprzedawać. Przyzwyczajam się i wiem że mogę na nich polegać. Sprzedaję najstarsze (obecnie 10-15 lat) którym już nie ufam bądź nie chce mi się już tracić czasu na serwisowanie. Tesla w tym rankingu jest obecnie no. 1 :)
 

cooler

Pionier e-mobilności
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, TMY mam od niecałego roku i z prawie każdym updatem coraz lepsze mam auto. Ostatnio cieszy poprawka że nie trzeba tak kierownicy mocno trzymać na AP.
A która to? Bo ja jechałem wczoraj traskę 100km i dalej to samo, aż się włączać odechciewa, soft: 2024.32.7
 

KrzysztofFly

Moderator
A która to? Bo ja jechałem wczoraj traskę 100km i dalej to samo, aż się włączać odechciewa, soft: 2024.32.7
W sumie różnica jest, tylko trzeba skupiać wzrok/głowę na drodze. Jak zaczniesz się rozglądać na boki, to będzie bleczał po staremu. Ja ostatnio testowałem na zwykłych drogach (nie na S-kach i autostradach), to potrafił jechać kilka kilometrów bez potrzeby dotknięcia kierownicy.
 
Top