ja bym chcial pokontynuować wątek. W mojej SR+ miałem już bardzo rózne sytuacje. Mam ją od czerwca więc jeszcze nie wiem dokładnie co wynika z warunków zewnętrznych a co z aktualizacji. Nie mniej jednak moja ostatnia trasa to rozpoczęcie grzania już na lekko ponad 100km przed SC. Najpierw było to dośc ciągłe podgrzewanie przez połowę dystansu. Potem do samego SC kila razy się wyłączało i włączało tak na około 1min. To co dla mnie jest jednak zdecydowanie bardziej odczuwalne to to, że znacznie wzrasta mi zużycie? Coś około 3kWh/100km.
Np. do pierwszego SC jadę ze średnim zużyciem poniżej 17kWh/100km, a potem wychodzi mi w okolicach 20kWh/100km.
Czy u Was w SR+ jest podobnie czy powinienem zgłębić temat lepiej w moim egzemplarzu?
I druga kwestia niejako powiązana z tematem. Mam po trasie teraz jedno ionity w idealnym położeniu między SC. Czy można jakoś wymusić podgrzanie baterii na nie i czy warto?