No nie... To tak nie działa ale zostań przy swoim poziomie wiedzy.jak wyprodukowane truskawki na polu
Ło to to... Czyli już rozumiesz że to nie takie truskawki.za energię która mogła wysłać ale nie wysłała
Spokojnie. Jestem inżynierem elektrykiem więc się nie podpalaj zbytnio. Jeszcze ci napisze że długo ładowałem auto na 20-24A przy bezpieczniku 16A. I nie spaliłem domu swojego ani siebie samego2.5 mm2
PGE puściło niedawno przetarg na duże magazyny energii i coś tam już postawili Teslowego właśnie.czy .pl stoi już w kolejce do megapaków
Znaczy tych SMR-ów? Zero. Bo ich nie ma. Nie da się kupic. To była bujda spod pisuaru. A Obajtenko już nawet wyczytywał nazwy obdarowanych miejscowości... Kiedy to słyszałem to już było oczywiste że są to wyłącznie bujdy przedwyborcze dla ciemnego luda.No właśnie, a ile by ich było
Czepiasz się tego że produkt który nie wyjedzie z fabryki nie jest wyprodukowany. Oczywiste że energia nie może nigdzie sie popsuć i zmarnować po drodze. Ale jeśli akurat chce sama wyjść z panela fotowoltaicznego i system na to nie pozwala bo nikt jej w tym momencie nie chce to jest strata i wyjdzie z panela w postaci ciepła. To że sie nie rejestruje na bramie jako produkcja to nie znaczy że sie nie marnuje. Nie uważam też żeby dało się tego zupełnie uniknąć i powinniśmy sie z taka sytuacją oswajać bo bedzie coraz częściej i coraz więcej. Jeśli chcemy być samowystarczalni jesienią czy zimą to w wiosnę-lato będzie tej energii na pewno za dużo i oczywiście ze się "zmarnuje", nie będzie z tym dużego problemu. Jednocześnie jednak możemy to zjawisko zminimalizować przez odpowednie sterowanie ceną dla konsumentów dając im impuls do tego aby przesuneli swoją konsumpcję jeśli im sie chce i mogą to zrobić, tylko musi sie im opłacać.No nie... To tak nie działa ale zostań przy swoim poziomie wiedzy.