Acceleration Boost czyli z 4,4 do 3,9s do 100km/h w TM3 LR

Bartosz

Pionier e-mobilności
@Bronek, też się zastanawiam nad tą aktualizacją. Czy to w ogóle czuć pod tyłkiem. Nie chodzi mi o cyferki, które dla mnie nie mają większego znaczenia, ale czy np. bardziej wywijają się powieki jak depniesz, czy głębiej zapada się język? Chodzi mi o doznania. Czy jak na początku dostałeś w prezencie 0.5s to było to bardziej odczuwalne niż jak teraz kupiłeś kolejne 0.5s? Czy są jakieś wady tej aktualizacji, np. mniejsza płynność przyspieszania, większa nerwowość samochodu?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jeszcze za krótko mam i za mało jeździłem .
Ruch jak cholera, bo wiadomo ładna pogoda, długi weekend, Kołobrzeg, cmentarze.
Jezdzilem z pasażerami a ci już poznali wcześniej przyspieszenia i mają dość urywania karku.
Jedno co chyba dla mnie pewne, to nie widzę w/w wad.
Zrobiłem trzy glupie próby z apką na popapranej drodze zwykłej i to że było 2 sek do 50km/h i 4,4 do 100, uważam za sukces.
Może dzisiaj trochę się pobawię?
Z drugiej strony czas działa na niekorzyść, jak wcześniej pisałem to jest dla przeciętnego kierowcy jak witamina C, której zjedzenie poprawia odporność bardziej przez wiarę jak w rzeczywistości. Przy takich spektakularnych wartościach jak 0,5 sek kawałek wapna w głowie, płynu w kanalikach i rzęsek, ma trudności w ocenie przyśpieszenia.
Ja nie wycofuje się, bo drze do przodu jak diabli.
 
Last edited:

gim-kg

Pionier e-mobilności
@Bronek jedynie sensowne porównanie jakie widzę to drag race…
Możemy to zorganizować. Do dyspozycji mamy twoją LR z AB, LR (przed liftingiem), LR (po liftingu) i P (po liftingu). Tylko miejsce trzeba znaleźć.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Trzeba by też ustalić metodologię zabawy. Czy (a to zależy od warunków) tylko pomiary i czym mierzymy jak itd, czy bezpośrednio np 1 na 1 - wyścigi ? Itp
Ile, strony kierowcy itp.. Tego u nas w Kraju nie było
 

Bronek

Pionier e-mobilności
@Bronek, też się zastanawiam nad tą aktualizacją. Czy to w ogóle czuć pod tyłkiem. Nie chodzi mi o cyferki, które dla mnie nie mają większego znaczenia, ale czy np. bardziej wywijają się powieki jak depniesz, czy głębiej zapada się język? Chodzi mi o doznania. Czy jak na początku dostałeś w prezencie 0.5s to było to bardziej odczuwalne niż jak teraz kupiłeś kolejne 0.5s? Czy są jakieś wady tej aktualizacji, np. mniejsza płynność przyspieszania, większa nerwowość samochodu?
No to trochę polatałem sobie po mieście i powiem że jest zabawa szczególnie tak jak od 30 do 70 a jak się jeździ to bardzo trudno jest utrzymać prędkość w przepisach. Po prostu jak zabawa w grze komputerowej- ile nacisnę tak jedzie wcale nie rwie ale trzeba być bardzo delikatnym. Czyli moim zdaniem, jest lepiej i nawet bym powiedział, że bardziej płynnie niż było poprzednio Po prostu mniejsze ruchy nogą a większe efekty
 
Last edited:

Sfotek

Posiadacz elektryka
No to trochę polatałem sobie po mieście i powiem że jest zabawa szczególnie tak jak od 30 do 70 a jak się jeździ to bardzo trudno jest utrzymać prędkość w przepisach po prostu ale jak zabawa w grze komputerowej ile nacisnę tak jedzie wcale nie rwie ale trzeba być bardzo delikatnym czyli moim subiektywnym zdaniem jest lepiej nawet bym powiedział że bardziej płynnie niż było poprzednio Po prostu mniejsze ruchy nogą a większe efekty
A z ciekawosci … roznica jest tylko na sport, czy na chilled tez sie lepiej zbiera?
 

Sfotek

Posiadacz elektryka
Jak pisałem chill to ja nie używam niemal kompletnie. Kilka razy chyba jak był śnieg. Zona też nie więc nie mamy pojęcia
Doczytalem …. Chill nie rusza, a w sport dodaje 50 KM.. takze tak jak piszesz samochod jest bardziej responsywny w kazdych warunkach.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Trzeba by też ustalić metodologię zabawy. Czy (a to zależy od warunków) tylko pomiary i czym mierzymy jak itd, czy bezpośrednio np 1 na 1 - wyścigi ? Itp
Ile, strony kierowcy itp.. Tego u nas w Kraju nie było
Najlepiej bezpośrednio i wszystkie 4, a jak się nie da to 1 na 1
 

Bronek

Pionier e-mobilności
50KM prawie dwa Maluch, pojechałem aby sobie zrobić dobrze czyli po "kostkę królewską" od Sowy, no i to 4ta jazda...
JEST Dobrze. Zwija się lepiej to takie wrażenie jak odebrałem Ducato w kamperze po profesjonalnym tuningu. Moc mocą ale momentu przybyło w tym fajnym zakresie 20 do 100..(tyle zbadałem).
UWAGA bez tempomatu lub uwagi jeszcze łatwiej zapunktować i to nie u panienek.


To by się potwierdzało w 2sek do 50km /h Performens będzie miał wtedy 60km/h
W tym zakresie miejsko podmiejskim to czuć

 
Last edited:
Top