Acceleration Boost czyli z 4,4 do 3,9s do 100km/h w TM3 LR

krzyss

Pionier e-mobilności
Z innej beczki… czy da sie ustawic alert o przekroczeniu dozwolonej predkosci … np alarmuj gdy jedziesz wiecej niz +25 km/h vs aktualne ograniczenie?
Da sie ustawic alarm po przekroczeniu danej predkosci, ale nie jest to powiazane z aktualnym limitem na drodze.
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Co do V-Max to moja LR Q3 pobiła katalog😂
Oczywiście Niemcy😉
 

Attachments

  • 25676DEC-3D44-4357-9700-8035B9523905.jpeg
    25676DEC-3D44-4357-9700-8035B9523905.jpeg
    1,7 MB · Liczba wyświetleń: 83

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Nie wiem. Nie używam gps. Patrzę tylko na licznik a ten pokazuje prawidłowo patrząc na mój post poprzedni z mandatem😂
Katalog mówi o 233km/h
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jechałem o czym pisałem 251 z wiatrem i lekko z górki w trzy osoby. Popisówa ale nieświadoma tego że po pierwsze nie czuć tej prędkości po drugi szybko ona przychodzi
Tyle zobaczyłem na liczniku i mnie zmroziło, odczucia jak normalne przy np 170
 

Boko

Fachowiec
Cześć, miałem chyba standardowy przedzakupowy dylemat: Long Range czy Performance. Moja jazda próbna, a jednocześnie pierwszy kontakt z Teslą w ogóle odbyła się w Performance. Tym samym poprzeczka od razu została ustawiona wysoko i po zasmakowaniu tych 3,3s do 100km/h bałem się rozczarowania i tego, że w Long Range nie będę w pełni usatysfakcjonowany.

Ostatecznie zaryzykowałem, postawiłem na zasięg, trochę niższą cenę i paczkę ulepszenia przyspieszenia - LR+AB.

Plan był taki, by aktywować AB jeszcze przed odbiorem z salonu. W praktyce zajęło to około godziny, w tym czasie zdążyłem wyjechać na miasto i spróbować kilku startów standardowej wersji. Byłem w szoku, bo uczucia "w środku siebie" miałem praktycznie identyczne jak podczas jazdy Performance. Może nawet ten AB nie był potrzebny? Niemniej jako, że miałem to i tak zaplanowane w budżecie, chciałem mieć temat z głowy więc poczekałem chwilę na aktywację, a po niej upewniłem się w przekonaniu, że mi więcej do szczęścia nie trzeba :giggle:

Czy warto? Ja nie żałuję i mam czyste sumienie. Przy drugim podejściu pewnie dałbym sobie więcej czasu na przyzwyczajenie do wersji bez ulepszenia, aby dopiero po jakimś czasie sprawić sobie prezent.

Tym samym jeśli ktoś ma podobny dylemat, z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że nie powinien rozczarować go nawet zwykły Long Range, a w przypadku zakupu AB to już nie powinno być żadnych wątpliwości czy mocy wystarczy 🚀


Ile kosztuje?
Na dzień 15.09.2021 koszt to 10 349,99 zł brutto.

Jak zakupić?
Wyślij maila na [email protected] z zamówieniem podając numer VIN samochodu i dane do faktury. Dość szybko (ja po około 30 minutach) dostaniesz proformę. Po opłaceniu i wysłaniu potwierdzenia przelewu, po kolejnych 30 minutach możesz mieć aktywnego boosta.


View attachment 2090
Dzieki za informacje. Wlasnie takich informacji szukalem. Tez jestem po jezdzie testowej w Performance. Nie maja LR dostepnej do testow. I to wlasnie chcialem wiedziec. czy roznica miedzy 3,3 a 4,4 jest zauwazalna. Matematycznie a wlasne odczucia wcisku w fotel to 2 odrebne sprawy. LR + AB pewno wezme ale wlasnie kiedy zacznie mi brakowac wrazen z 4,4. dzieki za post
 

slack

Fachowiec
Co do vmax to moja też idzie do 234 licznikowego (LR Q3 2021), GPS nie włączyłem, bo to była spontaniczna akcja :). Może to kwestia softu i/lub kalibracji prędkościomierza.
 
Top