nabrU
Moderator
Od trzech tygodni czekam na ich kartę
A apką próbowałeś?
Od trzech tygodni czekam na ich kartę
W sumie nie… a widze ze mozna… ale jak sie ma 60 apek to ciezko kazda probowacA apką próbowałeś?
Żeby jeszcze FVAT wystawiali
Może mnie sprzedawca wprowadził w błąd. Bo krzywej ładowania 150kW od 0 do 80% to nikt nie maJak podglądałem na początku jego ładowania to przy 36% miał 64 kW Może miał zimną baterie
Ciekawe jak bateria to znosi. Chyba, że bateria przyjmuje dużo więcej, a przycieli, żeby ładna krzywa-prosta wyszłaEkhem...
View attachment 23407
W sumie nie… a widze ze mozna… ale jak sie ma 60 apek to ciezko kazda probowac
Musze wreszcie to electro dodac do pierwszych wyborow.
Żeby jeszcze FVAT wystawiali![]()
Zależy co rozumiesz pod pojęciem "nasze". Każdy samochód ma inaczej. Leaf ma tak, że do 100km/h ma bardzo niskie zużycie, które lawinowo rośnie wraz ze wzrostem prędkości powyżej 100km/h. Do tego stopnia, że przy 140km/h zużywał więcej niż Mach-E. W Mach-E ta granica jest zdecydowanie wyżej niż w Leafie. Nie ma uniwersalnej zasady, że każdy BEV ma tak samo.To ja dodam od siebie,
Nasze BEV mają bardzo niecharakterystyczną i nieliniową wydajność energetyczną przy określonych prędkościach.
Silniki, nadwozie i cała reszta jest wystrojona do maksymalnej oszczędności przy 110kmh
Nie mogę chwilowo znaleźć wykresu, ale były to wartości bliskie 80%
Przy 140 to wydajność silników elektrycznych spada poniżej 65%..
Do tego kwadrat oporu powietrza no i klops
Także jedziesz szybko, to stać Cię na ładowanie i/lub paliwo.