No widzisz, a u nas można jeździć szybciej niż 110 i zasięgi BEV są niewystarczające dla wielu użytkowników. Gęsta infrastruktura jak u Was tego nie zmieni , bo przy 140-150 (tak, 150 to dalej normalna i bezpieczna prędkośą na naszych autostradach, na Waszych z tymi rondami co kilkanaście km na pewno nie) postoje co 1.5h lub mniej dla 150km/h znacząco spowalniają podróż która z większymi bateriami mogła by być dużo szybsza i bardziej komfortowa.Ja tam wolę korzystać z EV z baterią jaka jest tu i teraz, zamiast narzekać i postulować 200kWh w BEV.
Odczuwam to wyraźnie w DE, gdzie jadąc jak wszyscy musiałem stawać co chwila tam, gdzie leciałbym około 4h 160-180 ICE, cały czas na legalu i bezpiecznie.
Dlatego następnego BEV-a z małą baterią nikt nie kupi kto już takiego miał, a także spodziewam się że będzie problem ze sprzedażą takowych (już jest, nie tylko u nas)