Był zgłaszany. Były próby. Podobno wina komputera.Z wentylatorem to robiles restart z rolek ?
Zglos na serwis ten wentylator.
Moją zamawiałem pod koniec sierpnia i odbierałem pod koniec września. Ja słyszałem, że ta partia była wadliwa ale nie czytałem dużo forum więc nie wiem jak inni.Dalej nie wiadomo czy w aktualnych dostawach są już poprawione komputery czy nie :-(
To niech oddaja prad w bonach na SuC !!!Był zgłaszany. Były próby. Podobno wina komputera.
No szczerze myślałem nad tym mam nadzieję że to będzie jakaś konkretna liczba nie 20k km jeszcze może z limitem do wykorzystania w ciągu jednego roku. Byłoby to śmieszne patrząc na ilość i rozmieszczenie SuC. Chyba już wolałbym bon na upgrade i akcesoria ze sklepu. Ja np. przy zamówieniu miałem odhaczone już, nie przeze mnie, mobilną ładowarke a okazało się że nie ma bo od czerwca nie dodają.To niech oddaja prad w bonach na SuC !!!
Dawaj znac czy tesla sie do czegos poczuje.
Niestety nic konkretnego, wiemy jedynie tyle co kilku użytkowników (w tym ja) raportuje na forum. Mój odbiór z połowy grudnia jest na najnowszej wersji, nabił niecałe 2k km i wszystko ok. Tylko tyle wiem :/Dalej nie wiadomo czy w aktualnych dostawach są już poprawione komputery czy nie :-(
No z tym brakiem auta zastępczego to jest jakiś wałek. Pamiętam jak kiedyś miałem naprawę mercedesa w centralnym ASO w Warszawie i też serwis nie dysponował autem zastępczym to bezzwłocznie wynajęli mi auto w wypożyczalni (na marginesie dostałem lexusa który bił na głowę mojego MB mimo tego samego standardu). Ciekawe też jak podejdą do gwarancji bo zasadniczo przy takiej przewlekłości z ich strony dla przyzwoitości powinna być ona rozciągnięta o okres od zgłoszenie do wyeliminowania wady.To u mnie tak: odbiór TM3P we wrześniu 24’. Koło 15 listopada pada komputer i od tamtego czasu serwis Katowice przenosi mi wizyty. Aktualnie mam przeniesione na sam koniec stycznia.
Jeszcze 2tyg temu serwis mówił że komputery będą początek stycznia, a teraz „komputery dochodzą do nich w pojedynczych sztukach, nie wiadomo czy pod koniec stycznia będzie dla mnie dostępny”. Masakra :/ jeżdżenie tyle czasu w takim stanie jest okropnie uciążliwe. Zastanawiam się czy nie udałoby się jakoś wywalczyć zastępczego auta - wtedy moja naprawa poszłaby na sam przód kolejki, gdy wreszcie będą mieli kompa.