Awaria - kamery i inne

krwcu

Zadomawiam się
To niech oddaja prad w bonach na SuC !!!
Dawaj znac czy tesla sie do czegos poczuje.
No szczerze myślałem nad tym mam nadzieję że to będzie jakaś konkretna liczba nie 20k km jeszcze może z limitem do wykorzystania w ciągu jednego roku. Byłoby to śmieszne patrząc na ilość i rozmieszczenie SuC. Chyba już wolałbym bon na upgrade i akcesoria ze sklepu. Ja np. przy zamówieniu miałem odhaczone już, nie przeze mnie, mobilną ładowarke a okazało się że nie ma bo od czerwca nie dodają.
 

Creaton

Zadomawiam się
Dalej nie wiadomo czy w aktualnych dostawach są już poprawione komputery czy nie :-(
Niestety nic konkretnego, wiemy jedynie tyle co kilku użytkowników (w tym ja) raportuje na forum. Mój odbiór z połowy grudnia jest na najnowszej wersji, nabił niecałe 2k km i wszystko ok. Tylko tyle wiem :/
 

Rorschach

Zadomawiam się
Najlepiej byłoby zebrać wszystkie przypadki w jedno miejsce. Może dzięki temu uda się wyegzekwować solidną rekompensatę dla osób, które mają/mieli problem i nadal czekają na naprawę. Może jakaś grupa na discord?
 

Spencer

Zadomawiam się
To u mnie tak: odbiór TM3P we wrześniu 24’. Koło 15 listopada pada komputer i od tamtego czasu serwis Katowice przenosi mi wizyty. Aktualnie mam przeniesione na sam koniec stycznia.
Jeszcze 2tyg temu serwis mówił że komputery będą początek stycznia, a teraz „komputery dochodzą do nich w pojedynczych sztukach, nie wiadomo czy pod koniec stycznia będzie dla mnie dostępny”. Masakra :/ jeżdżenie tyle czasu w takim stanie jest okropnie uciążliwe. Zastanawiam się czy nie udałoby się jakoś wywalczyć zastępczego auta - wtedy moja naprawa poszłaby na sam przód kolejki, gdy wreszcie będą mieli kompa.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Nie wklejajcie daty odbioru tylko datę produkcji. Moja z 30 września 4kkm na razie okej. Produkcja Berlin ale kompy i tak są z Chin.

Jak sprawdzić czy mam hw4.1 czy 4.0?
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
To u mnie tak: odbiór TM3P we wrześniu 24’. Koło 15 listopada pada komputer i od tamtego czasu serwis Katowice przenosi mi wizyty. Aktualnie mam przeniesione na sam koniec stycznia.
Jeszcze 2tyg temu serwis mówił że komputery będą początek stycznia, a teraz „komputery dochodzą do nich w pojedynczych sztukach, nie wiadomo czy pod koniec stycznia będzie dla mnie dostępny”. Masakra :/ jeżdżenie tyle czasu w takim stanie jest okropnie uciążliwe. Zastanawiam się czy nie udałoby się jakoś wywalczyć zastępczego auta - wtedy moja naprawa poszłaby na sam przód kolejki, gdy wreszcie będą mieli kompa.
No z tym brakiem auta zastępczego to jest jakiś wałek. Pamiętam jak kiedyś miałem naprawę mercedesa w centralnym ASO w Warszawie i też serwis nie dysponował autem zastępczym to bezzwłocznie wynajęli mi auto w wypożyczalni (na marginesie dostałem lexusa który bił na głowę mojego MB mimo tego samego standardu). Ciekawe też jak podejdą do gwarancji bo zasadniczo przy takiej przewlekłości z ich strony dla przyzwoitości powinna być ona rozciągnięta o okres od zgłoszenie do wyeliminowania wady.

Reasumując - wady seryjne zdarzają się każdemu producentowi ale Tesla ewidentnie daje ciała w kwestii przejrzystej komunikacji tudzież podejścia do klienta.

No i ostatnia kwestia - nie chcę krakać ale myślę, że w przyszłości jest ryzyko, że ludzie będą starali się omijać zakup używanych TM3 z rejestracjami z drugiej połowy 2024r. w obawie o kondycje baterii oraz ingerencję w komputer. Wiem że będzie dało się ustalić jej stan niemniej nie zdziwię się jak z winy tesli (a nie klienta) będzie z tym problem. Na marginesie pierwsze symptomy tego będą ewentualnie widoczne w sprzedaży używek na stronie Tesli.
 
Top