Juniper - czy warto czekać?

ypl

Pionier e-mobilności
Dla mnie przód byłby fajniejszy, gdyby dali światła jak w HL, ten pas świetlny z przodu chwilowo wygląda fajnie ale to się dość szybko zestarzeje, za 3 czy 4 lata będzie powrót do klasycznych świateł. Z tyłu wygląda fajnie, środek okay ale bez klasycznej wajhy do kierunku bym napewno nie kupił, sexy buttons nie są żadną opcją wtedy bo trzeba by mieć je we wszystkich autach. Bateria to było wiadome, że będzie ta sama, to nie jest bmw czy mercedes, że będzie pierdyliard zmian, u Elona najważniejsza jest optymalizacja. No i najważniejsze pytanie, czy to jest bodziec do wymiany z obecnego ygreka na nowego? Dla mnie nie, zmian jest za mało, wygląd dalej dupy nie urywa, za chwilę też się opatrzy. Za mało możliwości konfiguracji żeby się szybko nie opatrzył. Gdyby można było zamówić np. atramentowy lakier, rudo pomarańczowe skóry, kilka rodzajów listew drewnopobnych w środku, itp. Czy to jest bodziec do zamówienia gdy ktoś się wahał? Myślę, że tak, szczególnie jeżeli to ma być jedyne auto. Ciekawe czy będą jakieś problemy wieku dziecięcego, ja obstawiam, że nie. Myślę, że lessons learned po TM3HL zrobiły swoje.
 

piotrazz

Posiadacz elektryka
No i brak haka :( Z tych pierwszych przecieków właśnie się zastanawiałem jak to rozwiążą. Może będzie wysuwany tak jak w ICE.
 

eimi

Pionier e-mobilności
No i brak haka :( Z tych pierwszych przecieków właśnie się zastanawiałem jak to rozwiążą. Może będzie wysuwany tak jak w ICE.
Albo taka cena tylniej tablicy rejestracyjnej na zderzaku. Ciężko by mi było w to uwierzyć, więc prędzej wysuwany zrobią
 

rowerek0000

Zadomawiam się
Tak jak kiedyś pisałem, tesla jak apple, tu doda nową lampę, tu więcej głośników, tu nowy kolorek i lecimy z promocją nowego modelu. Tak samo jak apple które wciąż daje ekrany 60Hz, Tesla z tą samą baterią, nie zdziwię się jak silniki również będę 1:1 te same.

I pytanie, czy najlepiej sprzedający się model na świecie, nie straci swojego miejsca?
 

STMS

Pionier e-mobilności
Tak jak kiedyś pisałem, tesla jak apple, tu doda nową lampę, tu więcej głośników, tu nowy kolorek i lecimy z promocją nowego modelu. Tak samo jak apple które wciąż daje ekrany 60Hz, Tesla z tą samą baterią, nie zdziwię się jak silniki również będę 1:1 te same.

I pytanie, czy najlepiej sprzedający się model na świecie, nie straci swojego miejsca?
1 nie daje apple już 60 od tego roku
2 jak widać apple nadal najwięcej kasy zarabia więc w czym problem ?

tesla jak będzie podążała tą drogą to raczej nie straci jak porównywać to do apple
 

cwireq

Posiadacz elektryka
Tak jak kiedyś pisałem, tesla jak apple, tu doda nową lampę, tu więcej głośników, tu nowy kolorek i lecimy z promocją nowego modelu. Tak samo jak apple które wciąż daje ekrany 60Hz, Tesla z tą samą baterią, nie zdziwię się jak silniki również będę 1:1 te same.

I pytanie, czy najlepiej sprzedający się model na świecie, nie straci swojego miejsca?
Będzie jak apple, czyli top1 w sprzedaży. Najwidoczniej wychodzą z założenia że lepsze jest wrogiem dobrego.

Nota bene biały kolor nawet mi się widzi albo te rendery z lepszego kata robione
1736497058303.png
1736497074249.png
 

rowerek0000

Zadomawiam się
Będzie jak apple, czyli top1 w sprzedaży. Najwidoczniej wychodzą z założenia że lepsze jest wrogiem dobrego.

Nota bene biały kolor nawet mi się widzi albo te rendery z lepszego kata robione
View attachment 23661
View attachment 23662
No biała dobrze siedzi. Choć z tablicą pod rejestrację już tak dobrze nie jest - jest gdzieś na filmiku.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Albo taka cena tylniej tablicy rejestracyjnej na zderzaku. Ciężko by mi było w to uwierzyć, więc prędzej wysuwany zrobią
Tablica i tak jest powyżej okienka na hak. Poprostu w LAUNCH narazie nie chcą sobie pewnie komplikować produkcji. Jak się rozkręcą to wtedy sie pojawi. Baterii może nie ma wiekszej(bo po co) ale zasięg wzrósł o 3-3.5%
 
Top