Juniper - czy warto czekać?

ypl

Pionier e-mobilności
Będzie jak apple, czyli top1 w sprzedaży. Najwidoczniej wychodzą z założenia że lepsze jest wrogiem dobrego.

Nota bene biały kolor nawet mi się widzi albo te rendery z lepszego kata robione
View attachment 23661
View attachment 23662
Teraz dopiero zobaczyłem, że światła są podzielone, pas świetlny i dużo niżej reflektor. Dla mnie taki design to jest lipa, to samo zrobiło bmw w serii 7, na drodze w Realu wygląda to co najmniej dziwnie. To się słabo zestarzeje ten design.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Baterii może nie ma wiekszej(bo po co)
Pewnie się pojawi za jakiś czas jednocześnie w 3 i Y. Tak jak pisałem wcześniej bez sensu dawać na początku większą jak i tak jest kolejka chętnych.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Będzie jak apple, czyli top1 w sprzedaży. Najwidoczniej wychodzą z założenia że lepsze jest wrogiem dobrego.

Nota bene biały kolor nawet mi się widzi albo te rendery z lepszego kata robione
View attachment 23661
View attachment 23662
Na tych zdjęciach przód wygląda sztos, tył gorzej (myślałem że będzie na odwrót). Tylko że perspektywa jest bardzo korzystna - Y tutaj jest spłaszczony. Na zdjęciach z przecieków zimowych przód wygląda zupełnie inaczej.

W zimowych warunkach te światła mogą być jednak problematyczne. Mi w tych wlotach i na halogenach zbiera się pełno śniegu.
 

solik

Pionier e-mobilności
Tak jak kiedyś pisałem, tesla jak apple, tu doda nową lampę, tu więcej głośników, tu nowy kolorek i lecimy z promocją nowego modelu. Tak samo jak apple które wciąż daje ekrany 60Hz, Tesla z tą samą baterią, nie zdziwię się jak silniki również będę 1:1 te same.

I pytanie, czy najlepiej sprzedający się model na świecie, nie straci swojego miejsca?

a apple traci? ktos chce lepiej bierze pro maxa z lepsza bateria, ekranem, aparatem

jak matrixy w takich malych lampach beda dzialac?
 

ypl

Pionier e-mobilności
1736498129249.png
1736498162104.jpeg

Split headlicht
 

Jozin von Bazin

Posiadacz elektryka
Źle wygląda nowy Y, ja bym brał starego, design jak Kona, obrzydliwie to na żywo wygląda. Y i tak nikt szybko nie jeździ, do 120-130km/h będzie w miarę cicho i w starym. Jeszcze jak zrobią promocje na starego Y to bym się nawet nie zastanawiał.
Z iphonami to jest tak, że ludzie kupują stare modele bo nie widzą sensu dopłacania do nowych. Jest sporo ludzi, którzy jak wyjdzie nowy Iphone to kupują bo nowy, muszą być na bieżąco :) Nie wiem jak długo się utrzyma taki model konsumpcji, w USA żre strasznie, ale już się robi karykaturalnie.
 

p.j.s

Fachowiec
Split headlicht
Szczerze mówiąc również i mnie średnio (albo mało) podoba się rozdzielenie świateł dziennych od mijania. Taka teraz moda u producentów... W niektórych modelach wygląda to aż karykaturalnie.

Myślę że istotne jest to, że na zdjęciach widać kamerę przednią, której brakowało.
 
Last edited:

ypl

Pionier e-mobilności
Źle wygląda nowy Y, ja bym brał starego, design jak Kona, obrzydliwie to na żywo wygląda. Y i tak nikt szybko nie jeździ, do 120-130km/h będzie w miarę cicho i w starym. Jeszcze jak zrobią promocje na starego Y to bym się nawet nie zastanawiał.
Z iphonami to jest tak, że ludzie kupują stare modele bo nie widzą sensu dopłacania do nowych. Jest sporo ludzi, którzy jak wyjdzie nowy Iphone to kupują bo nowy, muszą być na bieżąco :) Nie wiem jak długo się utrzyma taki model konsumpcji, w USA żre strasznie, ale już się robi karykaturalnie.
Ja się dziwię, że elon nie reużył lamp z highlanda, większa optymalizacja, soft do matrixów ten sam. Chyba za dużo w golfa z trumpem grał, i za dużo się w politykę angażował i nie dopatrzył tego 🤣
 

Najnowsze dyskusje

Top