Juniper - czy warto czekać?

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
Sorry ale muszę zapytać:) o co chodzi z tym kupowaniem za gotówkę?:)
Jeśli nie kupujesz za gotówkę, płacisz odsetki. Obecnie trudno jest zrobić więcej w bezpieczny sposób niż wynosi koszt kredytu/leasingu, za wyjątkiem promocyjnej stawki 1% na starego Y.
Jasne?
 

OldSeb

Posiadacz elektryka
No nie, bo kupujac za gotowke place cene cennikowa, kupujac w leasingu cene cennikowa + odsetki 20-50k wiecej...
Nie o to chodzi. Na stary jest promocyjny leasing 0,99% a za nowy będzie standardowy, nie wiem ile ale dużo więcej. Więc jak kupujesz w leasingu to stary model ma duży sens.
Przy gotówce i kredycie bankowym nie ma różnicy stary vs nowy.
 

Gilim

Zadomawiam się
Bardzo słuszna uwaga, zrobiło się koreańsko i pospolicie chyba. Teslę mają jakiś wspólny gen w designie, Y się z tego wyłamuje.

Powtórzę się, obecny Y jest wystarczająco wyciszony do tego jak się nim jeździ, czyli około 120km/h. Dodatkowe wyciszenie w nowym Y nie zrobi różnicy, mnie by nie zrobiło. Szybciej Y lepiej nie jeździć bo to jest jednak kiosk na kolkach, wysokie auto, fizyki nie oszukasz. Nie widać żeby nowy Y miał lepszy zasięg, bateria ta sama, jadąc 140km/h zasięg będzie topniał w oczach.
Kamera z przodu na plus mały.
Wentylowane fotele plus duży.
Wszyscy chyba nie wiedzieć czemu oczekiwali jakieś rewolucji :) , a wyszło jak w Apple :)
Nie jest wystarczjąco wyciszony. Jest takie mocne 5,5/10
 

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
Liczba zmian na plus jest ogromna.
Np. mój syn jest przyzwyczajany z mx5, że sobie sam ustawia poziom grzania fotela, czy muzykę na ekranie. W innych samochodach poniżej bardzo wysokiej ceny, gdy jedzie z tyłu ma komletne nic, może tylko otworzyć szybę, ewentualnie doładować telefon.
Ten ekran z tyłu i podwójne szyby to duży plus dla samochodu, w którym ktoś jeździ nie tylko z przodu.
Wygląd tesli dla mnie ma tylko takie znaczenie, że pokazuje że jest nowy, to nie jest sportowe dzieło sztuki i nigdy nie było (choć najwięcej złego na temat wygladu tesli słyszę od jeżdżących suvami/skodami i to nie defenderami, czy g klasą/ czy klasyczną sporyową skodą 130r...).
Wyższy komfort (a to pewne) w samochodzie, który nie wybiera się na tor to też duży plus.
Przednia kamera i brak skasowania funkcjonalnych kierunkowskazów to spora przewaga nad highlandem.
Jeśli wyjdzie dopłata 10 k zł to ja bym się nie zastanawiał.
Sam kupię highlanda choć mam naiwne marzenie, że jak zejdzie stock, to na rok 2025 dodadzą kierownicę i manetkę z Opala. Sprawdzam inventory codziennie i nie schodzi nic z niebieskich m3lrrwd.
Coś mi mówi, że akcja kamery i jej brzydkie załatwienie będzie kosztowała teslę sporo.
Tu pytanie do weteranów, jak długo maksymalnie trzyma tesla samochody zanim zrobi promocję? Bo ewidentnie nikt modelu 3 z 2024q4 w Europie nie chce.
 
Last edited:

umcus

Pionier e-mobilności
Niebieski nie jest taki popularny, to nie schodzi tego wiele. Najwięcej schodzi białych (leasing, jak najtańsza rata, etc), to zresztą widać na ulicy. O ile jeszcze 3 stealth grey widziałem, czerwone też, o tyle niebieskiej, quicksilver i czarnej ni cholery.
Na manetki bym nie liczył, wcale się nie zdziwię, jeśli ich na naszym rynku w Y też nie będzie.
 

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
Niebieski nie jest taki popularny, to nie schodzi tego wiele. Najwięcej schodzi białych (leasing, jak najtańsza rata, etc), to zresztą widać na ulicy. O ile jeszcze 3 stealth grey widziałem, czerwone też, o tyle niebieskiej, quicksilver i czarnej ni cholery.
Na manetki bym nie liczył, wcale się nie zdziwię, jeśli ich na naszym rynku w Y też nie będzie.
Akurat w Warszawie kilka deep blue widziałem, jeden highland miał nawet customowe blachy W3 DEEP, czy podobne. Nawet na forum jeden RWD stoi na giełdzie w tym kolorze.
Wiadomo, że biały rządzi, bo tesla sporo zarabia na kolorze
 

Najnowsze dyskusje

Top