eimi
Pionier e-mobilności
W żaden sposób. Obecna bateria nadal by była do wyboru a za long range by dopłacił ten kto potrzebuje większego zasięgu. Nawet niech to będzie +20% ceny samochodu.A jak wpłynęło by to na koszt, degradację i dostępność?
W żaden sposób. Obecna bateria nadal by była do wyboru a za long range by dopłacił ten kto potrzebuje większego zasięgu. Nawet niech to będzie +20% ceny samochodu.A jak wpłynęło by to na koszt, degradację i dostępność?
robi bardzo dużo, tym bardziej twierdzę że TMY powinna mieć większą baterię. Nie wszyscy mogą sobie pozwolić na sedana typu TM3Ale w takich przypadkach TM3 wygrywa. Aerodynamika robi swoje
byłby większe baterie/zasięgi problem byłby mniejszy, lepsze wskaźniki, firmy obawiały by się mniej a to znacznie przyspieszyło by rozwój EV w Polsce.Do firmy nie nadaje się dlatego że pracownik zamiast skupić sie na robocie to musi skupiać się na planowaniu trasy. Jeśli codziennie robi te same trasy to ok, ale jeśli musi jeździć po Polsce w losowe miejsca to elektryk jeszcze z 10 lat na pewno nie bedzie sie nadawał do takiego zastosowania.
różnice w zużyciu w TMY widać od razu.Jak to zawsze u mnie w domu się mówiło: najgorszy jest wiatr.
nie tylko własnych. Również w Niemczech, Austrii sporo dużych firm wstrzymuje przejście na EV, powód podają jeden, zbyt mały zasięg.Serio, siedzicie w swojej własnej bańce zachcianek i przyzwyczajeń.
jest sporo takich analiz, nie tylko na forach i zgadza się, w większości podają za wystarczające 500km. Ale 500km użytkowego zasięgu, czyli w zakresie 20-80% aby nie zarzynać baterii z normalnym użytkowaniem w zmiennych warunkach.Ogólny consensus był taki że zasięg 300 mil (czyli niecałe 500km) jest wystarczający. Choć byli i tacy co domagali się baterii 100 kWh. Ciekawie się czyta posty sprzed ponad 6 lat...
ABRP jest dokładne, wiele razi mi się potwierdzał plan. Ile zrobi realnie więcej LR, 50km? Trochę dalej pojedzie, ale żeby dalej pojechało to musi się dłużej ładować, większa bateria.Dlatego to jest symulacja 😛
Kiedys bym sie przejechal z kims na prawdziwy test dlugodystansowy
nie tylko własnych. Również w Niemczech, Austri sporo dużych firm wstrzymuje przejście na EV, powód podają jeden, zbyt mały zasięg.
Szkoda, że nie można w ABRP ustawić RWD LR, ciekawy jakby to wtedy wyglądało.
ABRP jest dokładne, wiele razi mi się potwierdzał plan. Ile zrobi realnie więcej LR, 50km? Trochę dalej pojedzie, ale żeby dalej pojechało to musi się dłużej ładować, większa bateria.
Szkoda, że nie można w ABRP ustawić RWD LR, ciekawy jakby to wtedy wyglądało.
Ja ustawiam stary model LR RWD z 2019, choć to nie to samo.
Ale to pryzmat jakieś tam grupy której to odpowiada. Ta grupa też jest w Polsce. Ale to nie są wszyscy. Na ten moment brak aut w zasięgu zwykłych ludzi aby pokazać jaka jest prawda. Czy rzeczywiście jest już dobrze? Czy jednak chętnie ludzie wybiorą większe baterie jeśli zostaną im zaproponowane w uczciwej wycenie.Serio, siedzicie w swojej własnej bańce zachcianek i przyzwyczajeń. Poniżej wątek ze SpeakEV z roku 2018 gdy UK miało mniej więcej tyle ładowarek DC co Polska teraz i sprzedawano już np. Teslę Model 3.
Jak duże baterie będą w przyszłości
Ogólny consensus był taki że zasięg 300 mil (czyli niecałe 500km) jest wystarczający. Choć byli i tacy co domagali się baterii 100 kWh. Ciekawie się czyta posty sprzed ponad 6 lat...
No jakoś do mnie musisz dotrzeć, abym Cię wziął w drogę powrotną![]()
Wiele razy to jest 30, 60 wypraw czy 6 ?ABRP jest dokładne, wiele razi mi się potwierdzał plan. Ile zrobi realnie więcej LR, 50km? Trochę dalej pojedzie, ale żeby dalej pojechało to musi się dłużej ładować, większa bateria.
Szkoda, że nie można w ABRP ustawić RWD LR, ciekawy jakby to wtedy wyglądało.