Juniper - czy warto czekać?

cwireq

Posiadacz elektryka

ypl

Pionier e-mobilności
Żaden z nich bo słaby zasięg oba mają. 140km/h ciągiem i musisz stawać co godzinę - tragedia!
Polecam Mercedes EQS 450+ lub Lucid Air - szczególnie Dream Edition (nazwa jak znalazł na tutejsze dywagacje). Drogo, ale może 30k PLN da się wyrwać z programu ME 2.0...

Sorki nie mogłem się powstrzymać :ROFLMAO:
Ale po co ta szydera? Realia UK naprawdę mają się totalnie nijak do kontynentu, zapraszam na kontynent i pojedźmy kilka razy na weekend w góry na narty, u nas mamy gdzie jeździć zimą autem 😉
Widać dawno na kontynencie nie jeździłeś, ale tak w sensie jeżdżenie dwa lata i 50k kilometrów, nie mówię raz na 4 lata wycieczka 🤣
 

Eljal

Fachowiec
Pewnie, że są nietrafione (y)
Sorki, ale nie chce mi się ciągnąć off-topicu w tym wątku. Jutro albo pojutrze będzie na pewno wysyp samochodów z bateriami ok. 100+ kWh i problem w PL się skończy. Na razie niestety pozostaje Wam zakupić Merce EQS lub Lucid Air. Tylko jakimś trafem cena jest 3 lub 4-krotnie większa od Jupitera. Ale jak mus to mus ;). Moze wreszczie poczytam coś z pierwszej ręki na temat EQS albo Lucida, a nie tylko Tesla i Tesla :p
zostaje Pan Mercedes:
1736709611250.png
 

nabrU

Moderator
Ale po co ta szydera? Realia UK naprawdę mają się totalnie nijak do kontynentu, zapraszam na kontynent i pojedźmy kilka razy na weekend w góry na narty, u nas mamy gdzie jeździć zimą autem 😉

Jaka szydera? Raz piszecie, że bateria 75kWh na PL się nie nadaje, a potem w tym samym wątku wybieracie między TMY i TM3. To się chyba hipokryzja po polsku nazywa?
Może lepiej polecać ICE w dieslu, nie trzeba często stawać...

Widać dawno na kontynencie nie jeździłeś, ale tak w sensie jeżdżenie dwa lata i 50k kilometrów, nie mówię raz na 4 lata wycieczka 🤣

Serio? 6500km po Europie to mało: https://forum.elektrowoz.pl/threads/wycieczka-zasugerujcie-ciekawe-miejsca.6651/

1736709684816.png
 

ypl

Pionier e-mobilności
Jaka szydera? Raz piszecie, że bateria 75kWh na PL się nie nadaje, a potem w tym samym wątku wybieracie między TMY i TM3. To się chyba hipokryzja po polsku nazywa?
Może lepiej polecać ICE w dieslu, nie trzeba często stawać...



Serio? 6500km po Europie to mało: https://forum.elektrowoz.pl/threads/wycieczka-zasugerujcie-ciekawe-miejsca.6651/

View attachment 23787
@nabrU Peace man
Ja narazie nigdzie ani razu nie pisałem jaka bateria powinna być. Ja osobiście uważam, że dopóki się nie dokona jakiś większy przełom to zimą na długie trasy z boxem na dachu na narty niestety lepiej będzie ICE jeździć. Moim zdaniem już obecnie powinien być zakaz jeżdżenia ICE w miastach ale to całkowity zakaz bez względu na normy, natomiast do pewnych przypadków użycia ICE narazie jeszcze może być potrzebny chyba że dokona się przełom. Ja uważam, że BEV to jest rewolucja, kto spróbuje wsiąknie, ja wsiąkłem, ale jak ktoś ze znajomych mnie pyta czy polecam to pytam jak często jeździ w długie trasy, w sensie 2 czy 3 razy w tygodniu czy 2 bądź 3 razy w roku i czy to ma być jego jedyne auto. Ja realistycznie mówię jak jest bez zaklinania rzeczywistości.
 

nabrU

Moderator
No to musiałeś się nie spieszyć na tej autostradzie :)

Kolega chyba w DE mieszka. Zasugerowałem wpisanie lokalizacji, ale się jeszcze nie określił.
 

itguy

Posiadacz elektryka

kilex

Zadomawiam się
Kupowanie większego auta na zapas ma się mniej więcej tak jak do damskiej garderoby.
Jaka by nie była duża to zawsze za mała ;)
Przerobiłem sporo samochodów w różnych segmentach od C do E. Zawsze mieliśmy dwa auta jeden z segmentu C i jeden z D lub E.
Teraz trzeba zadecydować czy 3HL i coś ICE coś jak BMW 5 lub Mercedes E
Albo nowy Y i jakieś inne jeździdło. W trasy 300-400 km w stronę jeździmy dwa trzy razy w roku.
Co do rozmiaru to tak jak wcześniej powiedziałem z za
Małym autem da się żyć ale co to za życie. Myślę że jedna wizyta w salonie tesli wszystko wyjaśni.
 
Top