Celebryta w elektryku utknął na autostradzie. Chciał być eko, musiał prosić o podwózkę

cezbar

ID.4 Pro 128kW/77kWh 2023
Do wyników prezentowanych za czasów Obajtka podchodziłbym mocno ostrożnie. Patrząc na liczbę trupów wypadających z szafy, to nietrudno wyobrazić sobie nie tworzenie rezerw na straty, niedoszacowane inwestycje, czy jakiś odpisów aktualizujących w górę wartość majątku. Na poziomie tak wielkiej firmy możliwości w tym zakresie są gigantyczne. Ludzie którzy potrafią kreatywnie tworzyć wynik przedsiębiorstwa są dostępni na rynku. A w przypadku tak gigantycznego podmiotu nie jest wcale tak łatwo odkryć takie ruchy.
zanim nowy rząd zdążył przejąć nadzór to tak "kupowali" ropę naftowa że stracili zaliczki za 400Mil$.
może odkryją gdzie ta kasa poszła
 

Michal

Moderator
To są jakieś durnoty... Jak się nie ma w głowie, to trzeba jeździć po 6-ciu ładowarkach.
 

Michal

Moderator
Ale możesz rozwinąć na czym polega głupota kierowcy, że 6 kolejnych ładowarek nie działało?
Po pierwsze primo, suprimo - jak się nie ma % baterii żeby sobie spokojnie jeździć po okolicy, to się sprawdza co w okolicy jest czynne, a nie jedzie jak ciele na rzeź do kolejnej i kolejnej...
Po drugie primo, sekundo - kto się ładuje na MOL-u albo Orlen jako główny wybór?!
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Moze nie wiedział że oprócz wpięcia wtyczki trzeba jeszcze uruchomić ładowarkę;) dlatego tak dużo mu nie zadziałało
 

Fenrise

Pionier e-mobilności
A mnie uderza (po raz kolejny) od razu podstawiona teza, że posiadacz elektryka "chciał być eko" (z oczywistym pejoratywnym wydźwiękiem).

Myślę że wielu użytkowników raczej ceni sobie EV z zupełnie innych powodów niż akurat "ekologia". I to, że auta elektryczne nie czadzą jest raczej na którymś miejscu zalet niż na pierwszym.
 

Michal

Moderator
Top