Tesla Y Nowy Model LAUNCH SERIES dostępny na polskiej stronie. - 264 990 :)

Bronek

Pionier e-mobilności
Bardziej niż power frunk mi by się przydał jakiś przycisk do otwierania go stojąc przed autem. BTW. w EU wersji nie ma logo na masce?
Ja mam pilota w kieszeni. Mozna sobie dac nalepke nfc gdzieś ...i otwierac dotykając zegrkiem smartfonem.
Ale pilot jest chyba najlepszy.,
Klamke można zaprogramować chyba w sexy ?

Tu taka zabawa

 

qb4hkm

Pionier e-mobilności
Ja mam pilota w kieszeni. Mozna sobie dac nalepke nfc gdzieś ...i otwierac dotykając zegrkiem smartfonem.
Ale pilot jest chyba najlepszy.,
Klamke można zaprogramować chyba w sexy ?

Tu taka zabawa

dobre z tym nfc, ciekawe czy z japkiem zadziala, mialem nawet jakies tagi gdzies...
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie jestem fachowcem w te klocki .Po prostu korzystam z pracy innych (oprogramowania itp ) , moja wiedza jest czysto praktyczna , czyli kończy się na tym co mi jest aktualnie potrzebne . Apla nie polubiłem to nie nie mam pojęcia

Nie wiem czy jest jakiś inny producent co pozwala na takie zabawy bez konsekwencji ? I to domowymi sposobami
 

BolekJ

Nowy na Forum
Mam nadzieję, że w Europie szybko będzie oferowana wersja AWD Long Range z19" i możliwością wyboru koloru lakieru i tapicerki. Brakuje większej baterii, 800V i V2H/V2G. Jak analizuję inne elektryki tej wielkości/zasięgu to dalej Y jest najlepszym wyborem, chińczycy to jednak jeszcze za wcześnie a EV6, która jest według mnie najsensowniejszą konkurencją przy szybkiej jeździe czy też w niższych temperaturach będzie miała krótszy zasięg/ większe zużycie więc sumarycznie wyjdą pewnie takie same lub dłuższe czasy ładowania. Do tego mam nadzieję, że w tym roku dojdą duże superchargery w kluczowych miejscach (Trójmasto, Koszalin, Odolin, Legnica, Bielany Wrocławskie) no i Mój Elekryk 2.0 to może być ostatnie dofinansowanie i może się okazać, że te 1.6 Mld PLN nie starczy nawet do końca 2025.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Jak analizuję inne elektryki tej wielkości/zasięgu to dalej Y jest najlepszym wyborem, chińczycy to jednak jeszcze za wcześnie a EV6, która jest według mnie najsensowniejszą konkurencją przy szybkiej jeździe czy też w niższych temperaturach będzie miała krótszy zasięg/ większe zużycie więc sumarycznie wyjdą pewnie takie same lub dłuższe czasy ładowania.
A ID.7 Tourer to nie konkurencja?
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
zupełnie inne auto, z innego segmentu
No nie zgodzę się.

Dla kogoś, kto szuka auta rodzinnego z dużym bagażnikiem, to TMY i ID.7 mogą być brane pod uwagę, więc są dla siebie konkurencją.
 
Last edited:

qb4hkm

Pionier e-mobilności
Jak ktoś lubi pozycję jak w SUV'ie nie spojrzy na id.7, dodatkowo przestrzeń w kabinie, relacja długości do pojemności auta...
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Jak ktoś lubi pozycję jak w SUV'ie nie spojrzy na id.7, dodatkowo przestrzeń w kabinie, relacja długości do pojemności auta...
Jeszcze raz: jak ktoś szuka dużego auta rodzinnego, to TMY się nie nadaje, bo jest SUV-em? A ID.7 się nadaje, bo to kombi?
 
Top