BMW i3 paradox

S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
aktualizacja danych po 3 latach i 8 miesiącach użytkowania. BMW i3 10-letnie 70kkm i pojemność baterii na poziomie 13,8 kWh. Pierwotnie 60Ah około 22kWh brutto i netto 18,8 kWh. degradacja postępuje skokowo i spada pojemność w pierwszych 2-3 latach , potem bardzo powoli do 7-8 roku i nie przekracza kilkunastu % i po 8 roku przyspiesza skokowo do 20-30%. także gwarancja na baterie jest projektowana pod wiadome z góry zużycie i podejrzewam, że dotyczy to wszystkich tego typu ogniw. w Tesli też ;)
 

tomsta

Nowy na Forum
Cześć czy ktoś wie jak wymienić sterownik podgrzewania fotela przedniego w i3 bo grzeje mi zaraz na cały ful i wyłącza go termostat chyba bezpieczeństwa
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
zobacz na kanale michał pasek bo chyba wymienial całe grzanie fotela po zakupie i3
 

jano

Nowy na Forum
aktualizacja danych po 3 latach i 8 miesiącach użytkowania. BMW i3 10-letnie 70kkm i pojemność baterii na poziomie 13,8 kWh. Pierwotnie 60Ah około 22kWh brutto i netto 18,8 kWh. degradacja postępuje skokowo i spada pojemność w pierwszych 2-3 latach , potem bardzo powoli do 7-8 roku i nie przekracza kilkunastu % i po 8 roku przyspiesza skokowo do 20-30%. także gwarancja na baterie jest projektowana pod wiadome z góry zużycie i podejrzewam, że dotyczy to wszystkich tego typu ogniw. w Tesli też ;)
Witam Cię
Szukam I3 dla siebie do miasta 94 będzie ok czy szukać 120 chodzi mi o stopień degradacji bateria
Pzdr
Jano
 

Rutkowski2

Nowy na Forum
Jeśli budżet pozwala, to zdecydowanie warto szukać 120Ah – nie tylko większy zasięg, ale też mniej odczuwalna degradacja, szczególnie przy starszych rocznikach. 94Ah jeszcze daje radę do miasta, ale przy zimie czy trasie już bywa słabo. 120Ah to takie minimum "na spokojnie" bez kombinowania.
 
Top