No i jest kolejna podwyżka!

dawson

Fachowiec
Ja w sumie nigdy nie kupuje auta z myślą o tym jak je sprzedam ale fakt , kiedyś odebrałem auto 15 grudnia i miałem nowe tylko przez 2 tyg, poźniej już roczne ... :cool:
 

Boko

Fachowiec
Ja w sumie nigdy nie kupuje auta z myślą o tym jak je sprzedam ale fakt , kiedyś odebrałem auto 15 grudnia i miałem nowe tylko przez 2 tyg, poźniej już roczne ... :cool:
Z Tesla jak z iphonem. Bardzo dluga amortyzacja. Ale nie wierze ze nie ma tu osoby ktora by nie chciala za jakis czas sprzedac swojej TM3, dolozyc i kupic Plaida S albo X
 

Szatan

Posiadacz elektryka
Jeśli tak mocno będzie Ci spędzać sen z powiek rocznik auta to dla świętego spokoju weź 2022. Ja nie mam z tym problemu a jak widzę cenę 199.99 to od raz mój mózg rejestruje cenę 200.00, jak widzę auto to patrze na przebieg i stan a dopiero później na rocznik. Wiek ma dla mnie takie znaczenie, że czasem określa czy auto jest przed czy po liftingu i tyle. W przypadku TM3(SR+) rocznik 21 a 22 to pewnie będzie różnica tej większej baterii więc dla niektórych osób warto poczekać ale z durgiej strony można było kilka miesięcy temu kupić TM3LR z bateriami LG za 235tyś a teraz TM3 kosztuje 220tyś, różnica pomiędzy autami jest duża jak na 15tyś.

Dla mnie kolejnym powodem by brać auto szybciej była ilość energii którą miałem zmagazynowaną z PV, przy odbiorze auta to było 2MWh i jeśli by nie zaczął korzystać to za rok zacząłbym ją tracić a tak nie wydaje na paliwo i mam piękne auto już od sierpnia.
Już nigdy chyba nie będę miał takiego skoku technologicznego pomiędzy autami bo za mojego życia nic lepszego od elektryków już nie wymyślimy.
 
Last edited:

Boko

Fachowiec
I to jest piekne. Ze obserwujemy kolejna rewolucje technologiczna ktorea sie dzieje za naszego zycia. Taki offtopic. W temacie podwyzki. Miedzy LR a Per jest tylko 20 tys roznicy. Musi byc najwieksza marza na Perf skoro poki co, podwyzki ominely ten segment
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
I to jest piekne. Ze obserwujemy kolejna rewolucje technologiczna ktorea sie dzieje za naszego zycia. Taki offtopic. W temacie podwyzki. Miedzy LR a Per jest tylko 20 tys roznicy. Musi byc najwieksza marza na Perf skoro poki co, podwyzki ominely ten segment
Perf od LR niewiele się różni od strony technicznej, więc koszt produkcji jest podobny. Inne zawieszenia, koła + marketing i oprogramowanie.
 

ciastek

Pionier e-mobilności
Silnik jeszcze i hamulce…
Silnik? Z artykułu sprzed 2 lat What Is A Sleeper Or Stealth Tesla Model 3 Performance?:
A variant on the All Wheel Drive model is the Model 3 Performance. This car is basically identical to the Model 3 Long Range All Wheel Drive, but the motors were supposedly tested and “binned,” with the best performing motors being set aside to use in the performance model. There has been some speculation that this may no longer be the case, and the motors are actually identical to those in the AWD version. But in any case, the Performance Model 3’s software enables the motors to operate at a higher performance level than those in the standard AWD version.
I nie zapominajmy o spojlerze! ;)
 
Top