Body Shop - opinie

danielm

Pionier e-mobilności
Po wizycie w Warszawie na naprawie zawieszenia nie podobało mi się jak auto się prowadzi. Tak jakby znosiło samochód po puszczeniu kierownicy. Żebym nie musiał jechać do Warszawy spod Poznania dali mi "skierowanie" do Auto Moto Centrum w Poznaniu na geometrię. Facet powiedział, że geometria była w tolerancji, ale jeszcze coś tam poprawił. Za to kierownica faktycznie lekko przekręcona i ją naprostował.

Trwało to jakąś godzinę. Ładowania na zewnątrz nie ma, może w warsztacie, ale bym nie liczył.

Za to teraz zarysowałem sobie auto z tyłu. Łącznie z wgniecem blachy. Byłem u wyciągacza wgniotek. Tutorial na YT jak wykręcić tylną lampę, żeby się dostać do nadkola. 2h roboty i 200 zł.
Malowanie u pana Kazia w garażu na wsi: 500 zł. Na moje niefachowe oko jest dobrze, ale oczywiście miernikiem się to wykryje.

Wycena w warsztacie to było 1700 netto jeśli nic nie wyskoczy dodatkowego. Wybrałem pana Kazia z powodu rekomendacji znajomego znajomego, który siedzi w biznesie handlu autami. Odstawiłem w poniedziałek o 18, środa 12 było do odbioru. Nie spodziewałem się, że tak szybko będzie, ale jeszcze pierwszego dnia wieczorem była położona pierwsza warstwa i dzięki temu taki wynik.
wydaje mi się że w trybie serwisowym jest centrowanie kierownicy ale to tylko z plotek. za tydzien bede miał zbieżność ustawianą bo wymieniam płyn hamulcowy, klocki i wahacze, to dopytam magika (pod bydgoszczą)
 

pawel_mx

Zadomawiam się
no dobra, nie lubie złej prasy ale skoro tak to opisze swoje przygody w negatywnym świetle
- lipiec 2021, na S5 pod poznaniem, wyprzedzane lewym pasem IVECO "zniosło" na mój pas i przeorał mi cały prawy przód. Auto trafiło do bodyshopu w Warszawie (nie podam nazwy ale bodyshop stracił autoryzacje Tesli jakoś w 2022 roku). naprawa trwała jakieś 3 tygodnie. Odebrałem auto zadowolony ale strasznie śmierdziało lakierem, do tego stopnia że bolała mnie głowa. Przestała po mniej więcej miesiącu. Do tego pojawił mi się alarm związany z akumulatorem 12V. po wyczyszczeniu alarmu odpowiednią procedurą problem zniknął i się więcej nie pojawił. Po naprawie był u mnie rzeczoznawca PZU i stwierdził że superdobrze wykonana robota, że gdyby nie widział zdjęć zdarzenia to nie wiedziałby co było naprawiane/malowane.
- sierpień 2022, zderzenie czołowe z motocyklistą przy prędkościach terenu zabudowanego. motocyklista trafił centralnie w przednią tablicę rejestracyjną i przeleciał mi przez maske tłukąc zarówno przednią jak i tylną szybę na której wylądował zanim spadł mi za autem plecami na asfalt. Auto trafiło na lawecie do autoryzowanego bodyshopu we Wrocławiu (ja mieszkam w bydgoszczy). przez 3 tygodnie dogadywali się z ubezpieczycielem w sprawie auta zastępczego, więc po 3 tygodniach jechałem do Wrocławia po zastępczą tesle. Naprawa trwała jakieś 2 miesiące. Po 2 miesiącach dostaje telefon: "auto jest gotowe do odbioru, tylko jest jeden problem: nie ładuje się". Pozatym motocyklista uszkodził mi tablice więc musiałem wyrobić nowe, ale żeby wyrobić nowe trzeba oddać stare. Mały drobiazg: bodyshop nie chciał mi wysłać tablic kurierem, tzn wymyślił sobie że to ja mam do nich wysłać kupiera, że oni nie będą się wysyłką zajmować. Potem tydzień komunikacji między bodyshopem a teslą co zrobić z nieładowanym autem. Z mojej głupoty wymyśliłem że odbiore auto i jakoś do warszawy z wrocławia dojadę (auto niby się ładowało ale do połowy). Odebrałem auto z 15% baterii i już więcej się nie chciało ładować więc laweta i do Warszawy. W warszawie okazało się że bodyshop wymienił mi wanne przedniego bagażnika na poliftową wersje mimo że auto przedliftowe, do tego używali nieoriginalnych śrubek. (poliftowa wanna nie dosyć że jest płytsza to jeszcze.... 600zł tańsza). Cała reszta napraw chyba dobrze zrobiona, na razie nic nie wyszło ale przy odbiorze auta jeszcze mały drobiazg: próbowali ściągnąć ode mnie pieniądze za ładowanie na superchargerze. Problem w tym że przez całe 2 miesiące jazdy ich autem zastępczym nie korzystałem z superchargera. Mają kilka tesli na jednym koncie więc to ich obowiązkiem jest sprawdzenie kto korzystał a oni wybrali drogę: na pewno ja korzystałem.
Nie korzystalem osobiście ale też znam batdzo złe opinie o bodyshop wrocław. Niestety mam wrażenie że partacze robią sobie aprobaty drogich marek po czym partola wszystko co sie da aby przycinac hajs. Faktycznie nie rzadko Heniu w stodole zrobi lepiej tylko dostęp do cześci oryginalnych jest potrzebny i jesli naprawy są gwarancyjne to tylko bodyshopy zostały, a taka też mi sie trafiła z korozją klapy tylnej.
 

Gingol

Fachowiec
Nie korzystalem osobiście ale też znam batdzo złe opinie o bodyshop wrocław. Niestety mam wrażenie że partacze robią sobie aprobaty drogich marek po czym partola wszystko co sie da aby przycinac hajs. Faktycznie nie rzadko Heniu w stodole zrobi lepiej tylko dostęp do cześci oryginalnych jest potrzebny i jesli naprawy są gwarancyjne to tylko bodyshopy zostały, a taka też mi sie trafiła z korozją klapy tylnej.
Też dużo złego o nich słyszałem. Kiedyś podjechałem też z niewielkim odpryskiem na masce, licząc na to, że jako autoryzowany serwis mają korektor, który chętnie bym kupił celem zrobienia zaprawki to popatrzyli na mnie jak na idiotę i od niechcenia zaproponowali malowanie całego zderzaka… kurtyna.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
No dobra... żebym tylko nie zapeszył... Makurat Pępowo obok Gdańska.

Naprawa drzwi z AC. Laweta przywiozła mi zastępczego Enyaq pod dom (ponad 200 km w jedną stronę) i zabrała Teslę. Po naprawie odwieźli mi umyte i odkurzone auto pod dom i zabrali Enyaq. Jak rozbierałem tapicerkę drzwi bo trzeszczały po roku to zauważyłem brak dwóch spinek i wygłuszenie wklejone na klej montażowy. Reszta pracy lakierniczej i montażowej bez zastrzeżeń.

Wymiana szyby tylnej (gwarancja) - bez zastrzeżeń, szyba wklejona nawet równiej niż poprzednia w fabryce. Akurat umówiłem wymianę jak byłem 5 dni w trójmieście. Samochód zastępczy Tesla Y.

Wymiana klapy tylnej (gwarancja) - również byłem przejazdem w trójmieście. Oddałem samochód, dostałem zastępczy Tesla Y. Po naprawie odwieźli mi umyte i odkurzone auto pod dom. Przy okazji kolega oddał swoją trójkę na szkodę z AC, więc przejął ode mnie Y, a jego trójke zabrała laweta. Jakość pracy lakierniczej i montażowej bez zastrzeżeń.
 

MichalD

Nowy na Forum
No dobra... żebym tylko nie zapeszył... Makurat Pępowo obok Gdańska.

Naprawa drzwi z AC. Laweta przywiozła mi zastępczego Enyaq pod dom (ponad 200 km w jedną stronę) i zabrała Teslę. Po naprawie odwieźli mi umyte i odkurzone auto pod dom i zabrali Enyaq. Jak rozbierałem tapicerkę drzwi bo trzeszczały po roku to zauważyłem brak dwóch spinek i wygłuszenie wklejone na klej montażowy. Reszta pracy lakierniczej i montażowej bez zastrzeżeń.

Wymiana szyby tylnej (gwarancja) - bez zastrzeżeń, szyba wklejona nawet równiej niż poprzednia w fabryce. Akurat umówiłem wymianę jak byłem 5 dni w trójmieście. Samochód zastępczy Tesla Y.

Wymiana klapy tylnej (gwarancja) - również byłem przejazdem w trójmieście. Oddałem samochód, dostałem zastępczy Tesla Y. Po naprawie odwieźli mi umyte i odkurzone auto pod dom. Przy okazji kolega oddał swoją trójkę na szkodę z AC, więc przejął ode mnie Y, a jego trójke zabrała laweta. Jakość pracy lakierniczej i montażowej bez zastrzeżeń.

Czy Makurat ma nadal autoryzację Tesli bo na mapce ich już nie ma? Mam szkodę do zrobienia najlepiej w okolicach Trójmiasta, auto na gwarancji dlatego zależy mi na autoryzowanym body shop.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Czy Makurat ma nadal autoryzację Tesli bo na mapce ich już nie ma? Mam szkodę do zrobienia najlepiej w okolicach Trójmiasta, auto na gwarancji dlatego zależy mi na autoryzowanym body shop.
Tak mają. Właśnie wyjasniają dlaczego nie ma ich na oficjalnej stronie
 

Najnowsze dyskusje

Top