Tesla Model 3 RWD Higland realny zasięg

cooler

Pionier e-mobilności
Spoczko, nie cukruj bo ja na to łasy nie jestem ;). Wolna wola, polecam kolegę @cooler, bo musi mieć na ciągłe naprawy swojej Tesli :ROFLMAO:
Wyjątkowo zgadzam się a @nabrU : Poczytać moje posty do czego w Polsce Tesla się nadaje a do czego nie i już w pełni świadomie użyć mojego referala.

Zdecydowanie nie używać referali mieszkańców krajów, gdzie Superchargery występują częściej niż u nas Biedronki, a legalne prędkości na autostradach są zbliżone do tych z jakimi w PL jeździ się drogami krajowymi - bo dla nich Tesla ma same zalety a nie ma wad które w PL dyskwalifikują nie tylko Teslę (SC nigdy nie po drodze i jak na lekarstwo) ale również większość BEV.
 

cooler

Pionier e-mobilności
W sumie teraz chyba można tą wirtualną kasę z refferali wydać na serwis, jednak @cooler aż tak się chyba ostatnio ta jego Tesla nie psuje ;).
Nie psuje się bo stoi od miesiąca w serwisie, jeżdżę serwisowym TM3P który już dawno też powinien stać w serwisie, ale nie narzekam bo nie miał bym czym sobie jeździć na prądzie.
Taka sytuacja...
Teraz nawet ten serwisowy stoi na lotnisku bo bycze się w ciepłych krajach, traci ok 1% na dobę więc mam nadzieję że będę miał czym wrócić z Poznania do domu.
 
Last edited:

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
Nikt Tobie nie napisał, a ja mogę napisać jedynie z pamięci jazd testowych. W środku wakacji zasięg był niewiarygodnie dobry, myślę że okolice 400 km na luzie ekspresówką jadąc przepisowo, a nie jak cooler +30.
Zimą to wyszło mi około 250 km.
Chętnie bym poczytał praktyków, ale ta druga wartość sprawiła, że dopłaciłem 20 k zł do większej baterii.
 

Zuziek

Zadomawiam się
Nikt Tobie nie napisał, a ja mogę napisać jedynie z pamięci jazd testowych. W środku wakacji zasięg był niewiarygodnie dobry, myślę że okolice 400 km na luzie ekspresówką jadąc przepisowo, a nie jak cooler +30.
Zimą to wyszło mi około 250 km.
Chętnie bym poczytał praktyków, ale ta druga wartość sprawiła, że dopłaciłem 20 k zł do większej baterii.
Dziękuję za merytoryczną wypowiedź👍Moje pytanie bierze się stąd , że ostatnie 2 lata jeździłem teslą 3 SR+ z 2021 z pompą ciepła ale nie baterią LFP. Tesla została sprzedana ostatnio i mam dylemat czy kupić bazową czy LR RWD. Kupuję jako osoba prywatna licząc na dopłatę i nie ukrywam , że ekstra 20 k do większej baterii robi pewną różnicę.
Najdłuższe trasy jakie pokonuję to ok 300km z Warszawy na Mazury (gdzie mam gniazdko 220 żeby się naładować ) ale infrastruktura ładowarek jest dramatycznie słaba po drodze. Jak wygląda zasięg w przypadku HL LR AWD realnie nie optymistycznie w tym przypadku?
 

krzyss

Pionier e-mobilności
200-400km.
Jak bedzie zima i autostrada to mozesz nie zrobic tych 200km.
3LR RWD dodaj do tych zasiegow 100km.
Ogiolnie zle nie jest, pod warunkiem ze nie wpadniesz na pomysl jazdy 140km/h na autostradzie w zimie :) wtedy ladowanie co 150km
 

Jozin von Bazin

Posiadacz elektryka
200-400km.
Jak bedzie zima i autostrada to mozesz nie zrobic tych 200km.
3LR RWD dodaj do tych zasiegow 100km.
Ogiolnie zle nie jest, pod warunkiem ze nie wpadniesz na pomysl jazdy 140km/h na autostradzie w zimie :) wtedy ladowanie co 150km
Przecież to jest bzdura to co piszesz. 250km zrobi bez problemu w zimę nie przekraczając 120km/h, przy 140km/h będzie to około 200km.
W lato będzie to plus 50km, może więcej.
O LR się nie wypowiadam bo nie używam.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Przecież to jest bzdura to co piszesz. 250km zrobi bez problemu w zimę nie przekraczając 120km/h, przy 140km/h będzie to około 200km.
W lato będzie to plus 50km, może więcej.
O LR się nie wypowiadam bo nie używam.
Bzdura jest to co piszesz. Moj znajomy HL nie mogl dojechac z wawy do ciechocinka i musial zwolnic do 100km/h zeby na 3% dojechac.
Mowa o jezdzie w zimie. Wystarczy ze nie przygotujesz auta do drogi i nie rozgrzejesz baterii.
Z zasiegami jest zawsze dyskusja i zawsze ten sam wniosek, „to zalezy” i zalezy od tak wielu czynnikow ze mozemy sie tak spierac do konca swiata.
 
Top