MarcinEV
Posiadacz elektryka
Ale masz starego Y. A na appla jest od roku.![]()
A..czyli to tylko nowa 3 i nowy Y ... szkoda. Myślałem, że tym softem to udostępnili.
Ale masz starego Y. A na appla jest od roku.![]()
Stare 3 i Y nie miały UWB.A..czyli to tylko nowa 3 i nowy Y ... szkoda. Myślałem, że tym softem to udostępnili.
przydałby się DIY od Tesli, zakup sprzęciku, automatyczna aktywacja w sofcie i de-cytStare 3 i Y nie miały UWB.
W weekend robiłem trasę, wyszukałem jedną ładowarkę (greenway na którym od roku się ładuję, ale nie ma go w Tesli), pokazał greenwaya na mapie, ale nie włączył grzania baterii (miała ~20st), więc po chwili (jak już miałem ~25min do ładowarki) włączyłem grzanie sam przez sexy (na dworze -6st). Nie próbowałem z szukaniem w googlu i przesyłaniem do auta, spróbuję z tą samą ładowarką przy następnej trasie (za ~2 tygodnie).Ja robiłem inaczej. Wyszukałem ładowarkę na googlach i przesłałem do Tesli. Grzanie baterii się włączyło i ładowanie poszło pełną mocą.
S3XY commander + knob i jest regulacja rekuperacji łącznie z 0. Na zerze, ten samochód się toczy i toczy ....OT: czy da się włączyć tryby jazdy nie dostępne w nowych 3/Y w jakimś "serwisie"?
Lubie tryb toczenia się ale w nowych 3/y go nie ma. Obstawiam że to tam jest ale jest ukryte bo testy/normy sprawdzają różne tryby a ten jest mniej eco a dla mnie wygodniejszy gdzie jeżdżę różnymi samochodami na prąd i nie na prąd ;-)
S3XY commander + knob i jest regulacja rekuperacji łącznie z 0. Na zerze, ten samochód się toczy i toczy ....
W nowym Y ponoć wróciła regulacja poziomu w ustawieniach.
Na trasy?? Co ci to daje??Wystarczy sam commander. Wtedy to można zmienić z poziomu apki.
Przyzwyczajony do Leafa II byłem zaskoczony, że nie ma takiej opcji w tesli. Na trasy super opcja.
Poczucie, że lepiej zarządzasz energią niż auto. Tak jak z ręczną skrzynią biegów czy brakiem absuNa trasy?? Co ci to daje??
Serio z ciekawosci sie pytam.